fbpx

צעדת הזעם של הקהילה הגאה – חסימות כבישים בת”א ובירושלים

מאות מפגינים יצאו לרחובות ת"א וירושלים למחות על האפליה והאלימות המתמשכת נגד הקהילה הגאה | "אתמול הותקפה אישה טרנסית, הממשלה חוקקה היום חוק להט"בפובי, בשבוע הבא נאלץ להגיע ל-2 דיונים בבג״צ על האוולות שנעשות נגד הקהילה הגאה. הגיע הזמן שלנו לומר לא"
מחאה2
צילום: הפנתרות הורודות

מאות מפגינים יצאו לרחובות תל אביב וירושלים כדי להפגין נגד האפליה המתמשכת נגד הקהילה הגאה, שמתחילה בבית המחוקקים ומחלחלת את הרחוב.

בתל אביב התאספו המפגינים בככר הבימה ומשם צעדו לעבר בנין קרית הממשלה, כשבדרך הם מבצעים חסימות ברחובות אבן גבירול וקפלן. עם הגעת המפגינים לצומת השלום, יצרו המפגינים מעגל אנושי גדול וחסמו את הצומת מכל הכיוונים.

המפגינים נשאו שלטים וקראו קריאת בגנות ראש הממשלה ושר הבריאות – “נתניהו הומופוב” ו”ליצמן תתפטר להט”ב הם לא הפקר”.

“אתמול הותקפה אישה טרנסית, הממשלה חוקקה היום חוק להט”בפובי, בשבוע הבא נאלץ להגיע ל-2 דיונים בבג״צ על האוולות שנעשות נגד הקהילה הגאה”, אמרו המארגנים, “הגיע הזמן שלנו לומר לא”.

צועדים על רחוב קפלן

חוסמים את מחלף השלום | צילום: הפנתרות הורודות

עוד בנושא:  המאבק מחריף: הקהילה הלהט"בית פותחת בשביתה

בירושלים הפגינו עשרות פעילים מול בית ראש הממשלה וקראו: “אין שוויון, יש אפליה. להפיל את הממשלה”, “נתניהו הומופוב יצאנו לרחוב”, “ליצמן לא נורמלי, אני אוהב את מי שבא לי”.

“ההפגנות היום ברחבי הארץ הן רק ההתחלה”, אמר מנכ”ל הבית הפתוח בירושלים, עפר ארז, “אנחנו נמשיך, אנחנו נצעד בירושלים, אנחנו נדרוש שוויון, ואנחנו נמשיך להגיד לכולם שאנחנו כאן כדי להשאר.

חבר הכנסת מוסי רז (מרצ) הגיע לתמוך במפגינים ואמר: “המאבק ברחוב לא ירשה לממשלה לדכא את הקהילה. רוב חברי הכנסת שהצביעו בעד החוק מתביישים בהצעה שלהם, ואנחנו צריכים להיאבק עד שהם יבינו שהנושא עולה על כל אינטרס פוליטי. אנחנו במרצ נמשיך להיאבק עד היום שבו יתקיים שוויון זכויות מלא לכל בני האדם באשר הם”.

עוד בנושא:  חוק הפונדקאות המפלה עבר בקריאה שניה ושלישית

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן