fbpx

בפעם השניה היום – עשרות פעילים להט”בים חוסמים כבישים בת”א

בפעם השניה היום - פעילים להט"בים משבשים את סדר היום הציבורי בעקבות חוק הפונדקאות המפלה שעומד לעבור ביממה הקרובה בכנסת | "החוק מפר את הסדר הציבורי- ואנו נפר את הסדר הציבורי"
חסימת כבישים2

בפעם השניה היום – פעילים להט”בים משבשים את סדר היום הציבורי בעקבות חוק הפונדקאות המפלה שעומד לעבור ביממה הקרובה בכנסת.

בשעות הערב המוקדמות חסמו הפעילים את רחוב קפלן לכיוון הירידה לנתיבי איילון, כשהם נושאים שלטים וקוראים קריאות נגד האפליה המתמשכת של חברי קהילת הלהט”ב.

הנהגים במקום ביקשו מהמפגינים לאפשר להם להמשיך בנסיעה, ועל כך אנו להם המפגינים: “אתם רוצים להגיע לילשים שלכם, גם אנחנו רוצים להגיע לילדים שלנו”.

“חוק הפונדקאות שעומד לעבור, בחסות ראש הממשלה הוא חוק שמדיר את ההורות הגאה בכוונה ברורה”, אמרו הפעילים, “אם ראש הממשלה תומך בתיקון החוק שיעצור אותו עכשיו, אין שום בהילות להעביר אותו במתכונת הנוכחית. החוק מפר את הסדר הציבורי- ואנו נפר את הסדר הציבורי. השנה היא 2018- זהי שנה שבכל העולם להטבים מתקדמים לשוויון ורק במדינת ישראל מחוקקים נגד הקהילה הגאה”.

לאחר חסימת רחוב קפלן המשיכו המפגינים אל ככר הבימה, ומשם צעדו אל בית ז’בוטינסקי, שם זרקו את תעודות הזהות שלהם כאקט של מחאה.



בבוקר חסמו הפעילים את רחוב המלך ג’ורג’ בתל אביב, כשהם חוסמים את התנועה לשני הכיוונים. החסימות מתקיימות בהמשך לעצרת שנערכה בשבת האחרונה בהשתתפות אלפים. חוק הפונדקאות של השר ליצמן הוא חוק ראשון מזה עשרות שנים שמכוון בצורה ישירה לפגוע בקהילה הגאה

“לא נאפשר לחקיקה גזענית כזו לעבור”, אמרו המפגינים, “המתקפה הישירה על הקהילה הגאה היא חרפה למדינת ישראל, לממשלת ישראל ולעומד בראשה. קהילת הלהט״ב נמצאת תחת מתקפה כבדה מבית מדרשם שם סמוטריץ וליצמן והגיע הזמן שהמפלגות שטוענות לקבלת הקהילה הגאה- בראשם הליכוד וכולנו יעצרו את החרפה”.

עוד בנושא:  יו"ר הכנסת בברכה לארגון חברותא: "יש אנשים שמנסים לייצר תפיסה שלפיה אי אפשר להיות להט"ב וגם דתיים"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן