fbpx

עוד יום | מור ספורטה

"עוד יום" הוא הסינגל הראשון מתוך האלבום החדש של מור ספורטה שיעסוק במסע שעברה ממקום של פחד למקום של אמונה | "האלבום יכלול שירים שאספתי מתוך החוויות הכי משמעותיות שעברתי בדרך"
מור ספורטה
צילום: מלי ארואסטי

הגיטריסטית וזמרת יוצרת, מור ספורטה, מציגה את הסינגל “עוד יום”, לקראת צאת אלבומה החדש.

“עוד יום” נכתב בתקופה הפחות טובה של ספורטה ולאחרונה הופק לסינגל בהפקתו  של קובי פרחי (אולפני מצלול). הוא נכתב מתוך תחושת התסכול של תקיעות ועמידה במקום, מהפחד, חוסר האמון והקושי למצוא מקום ולפרוץ כאישה צעירה. על הריצה הרפטטיבית בכל יום מחדש והפחדים שהתעוררו בדרך. עוד יום פונה לכל אדם, להזדהות עם המטריקס שבחיים ולמצוא את הדרך החוצה ואת המקום הנכון.


“עברו 7 שנים מאז יציאת האלבום הראשון שלי “בין האצבעות”, מספרת ספורטה, “בדיוק סיימתי 3 שנים של לימודי מוזיקה ובמקביל עבדתי כטבחית. הייתי בדרך החוצה, הרגשתי שאנשים נחשפים אלי ולאמנות שלי, הם אהבו והרעיפו עלי מחמאות. על פניו היה נראה שהכל זורם לכיוון הנכון עבורי.

ואז קרה לי משבר אישי שגרם לי להיכנס ל”מרתפים” ולזנוח את המוזיקה ולהיות בין 4 קירות בעבודה במטבח וכל יום שקעתי יותר ויותר בשאלה מתי אצא לעצמאות ואגשים את עצמי כמוזיקאית? סבלתי מהתקפי חרדה בעצמה מאוד גבוהה שגרמו לי לאבד את הביטחון עוד יותר ולא להאמין בעצמי.  נבהלתי, היה בי ספק, איבדתי אמון אבל לא לגמרי כי כל הזמן הזה ידעתי שמשהו טוב מחכה לי.

ואז יום אחד ראיתי אותה, מורן בת הזוג שלי ובדרך קסם ובקלות פשוט פניתי אליה. הזמנתי אותה אל החיים שלי ושם התחיל החיבור לעצמי. היא הכירה לי עולם חדש של אפשרויות והסתכלות אחרת על החיים. תוך כדי מסע משותף איתה, טיול של 8 חודשים באירופה ובמזרח נחשפתי לתרבויות, אנשים, חוויות שגרמו לי להעשיר את עולמי הפנימי, ללמוד על עצמי יותר ולהיפתח אל החוץ.

השיא של המסע היה כשהיא הכירה לי את מוג’י (מורה רוחני). ושם במקום הזה – בהודו, הורדתי את הקליפות ומצאתי את האמת הפנימית שלי. הודו לימדה אותי מהו שקט פנימי, לימדה אותי לבוא במגע עם רגשות קשים אך גם נתנה לי ביטחון ואהבה. שילוב של שקט, חופש וייצריות. בשלוש שנים האחרונות חזרתי ליצור, לכתוב, להופיע בארץ ובחו”ל.  קיבלתי כל כך הרבה אהבה ורגש. אנשים אמרו לי שמשהו במוזיקה שלי מרפא אותם.

עוד בנושא:  דווקא מתוך כל המוות מסביב נולד "ניפגש יום אחד"

ואז הבנתי שזה מה שאני רוצה לעשות: להוציא לאור – דרך המוזיקה את מה שאני עברתי ולרפא. יש משהו אמיץ בלהיות חשופה ואני מוכנה ללכת על כל הקופה! אני שרה על אהבות, אמון, יופי, שלווה, פחד, פריצה כאב, ריפוי וחוויות אישיות.

עברתי חלום וגהינום שהביאו אותי לתהליך של ריפוי, ובמקום הזה כתבתי את השיר “עכשיו משהו טוב” שהוא בסיס לשאר השירים באלבום החדש. היום, אחרי כל מה שעברתי, אני מרגישה בשלה ומוכנה יותר מאי פעם להוציא את המוזיקה שלי החוצה ולחשוף אותה לאנשים. האלבום יכלול 7 שירים שאספתי מתוך החוויות הכי משמעותיות שעברתי בדרך. טיולים בעולם, רגשות שחוויתי, אנשים, סיפורים ומסע המשלב בתוכו את הקול שלי והצבע של הגיטרות שבעזרתן אני מביעה הכל.

בימים אלה אני בעיצומו של פרויקט הדסטארט. רק בזכות גיוס מוצלח אוכל להיכנס שוב אל האולפן ולהקליט את שאר האלבום.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן