fbpx

עודד פריד, ראש הפורום למדיניות ציבורית של האגודה למען הלהט”ב, מצטרף למפלגת אחי ישראלי

מפלגת אחי ישראלי בראשות עדינה בר שלום הודיעה על צירופו של עודד פריד, ראש הפורום למדיניות ציבורית של האגודה למען הלהט"ב, למפלגה | "כולנו נולדנו שווים בפני האלוהים. וכך אנו מתייחסים לכל הקהילות, כולל לקהילת הלהט"ב"
עודדפרידאחיישראלי

מפלגת אחי ישראלי בראשות עדינה בר שלום הודיעה הערב על צירופו של עודד פריד, ראש הפורום למדיניות ציבורית ללהט”ב  ולשעבר מנכ”ל האגודה למען הלהט”ב, למפלגה.

בסרטון שעלה בעמוד הפייסבוק של המפלגה, הצהיר עודד פריד על הצטרפותו למפלגה.

“בתפקידי הקודמים ראיתי מקרוב איך חברי הכנסת מוותרים על הקהילה שלי. מוותרים על כולנו. עלינו”, אמר פריד בסרטון בו הופיע יחד עם גדעון שפר יו”ר המפלגה, שהוסיף: “אנחנו במפלגת אחי ישראלי, בהובלתה של עדינה בר שלום, יודעים שכולנו נולדנו שווים בפני האלוהים. וכך אנו מתייחסים לכל הקהילות, כולל לקהילת הלהט”ב. כולנו שווים. כולנו מחוייבים לכך”.

פריד כיהן כמנכ”ל אגודת הלהט”ב, ובהמשך בתפקיד ראש הפורום למדיניות ציבורית, במסגרתו ייצג את הקהילה הגאה בדיונים ובועדות בכנסת ישראל.

פריד הוא בעל תואר ראשון במדע המדינה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני בלימודי המשפט מאוניברסיטת בר אילן.

מפלגת אחי ישראלי הוקמה בשנת 2018 על ידי עדינה בר-שלום, בתו של הרב עובדיה יוסף, לקראת הבחירות לכנסת העשרים ואחת. המפלגה מציגה את עצמה כ”בית פוליטי חדש המבוסס על פוליטיקה של טוב משותף – מתינות, כבוד הדדי וחתירה להסכמות”. מצעה של המפלגה מתמקד בעיקר בתחומי חברה, כלכלה, דיור, תחבורה, ותחום דת ומדינה.

עוד בנושא:  המחזמר שיקגו מגיע למרכז ענב ואתם יכולים לזכות בכרטיס זוגי

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן