fbpx

סופשבוע של גאווה בגבעתיים

הוועדה לקידום קהילת הלהט"ב בגבעתיים תציין את חודש הגאווה בפיקניק המשפחות המסורתי | "ייחודם של האירועים בגבעתיים הוא בפנייה ובהזמנה לא רק אל חברי הקהילה, אלה גם אל המעגלים הסובבים אותם"
גאווהבגבעתיים2018

אירועי הגאווה של גבעתיים יצוינו השנה ב 3 אירועים מרכזיים – בנוסף לפיקניק המשפחות שכבר הפך למסורת בעיר והמסיבה הגאה בפאב בצומת הרחובות כצנלסון וויצמן, התקיים השנה לראשונה, מפגש בלתי אמצעי בין קהילת הלהט”ב בדגש על הקהילה הטרנסג’נדרית בגבעתיים עם צוותי השירותים החברתיים המקומיים של העירייה.

ביום שבת – ה7.7, יתקיים פיקניק המשפחות והחברים השנתי, מסורת שהחלה כבר לפני שנתיים, בגן רבקה (בסמוך לספינת הפירטים המפורסמת של העיר) בין השעות 10:00-14:00. האירוע פתוח לכולם וכולל הופעת תיאטרון בובות, אמנית קיפולי בלונים, הפעלות, מתקנים מים מתנפחים (מומלץ להביא בגדים להחלפה) מתחם ג’ימבורי מתחם בועות סבון, פינת יצירה, ומפגש חברתי להורים.

באותו ערב החל משעה 20:00 תיערך מסיבת רחוב גאה בשיתוף פאב הזוט אלורס ברחוב כצנלסון 67 (פינת ויצמן). מנחת המסיבה: קיי לונג. בירה, שתיה, מוזיקה ומפגש חברי הקהילה באירוע החוגג גם הוא את שנתו השלישית ברציפות.

הכניסה לאירועי הגאווה בגבעתיים חופשית לקהל הרחב ומיועדים לחברי וחברות הקהילה, תומכים ובני ובנות משפחה. אירועי הגאווה של גבעתיים נערכים בשיתוף אגודת הלהט”ב, ארגון חושן לחינוך ושינוי בקהילה ועמותת מעברים לשינוי בר קיימא לקהילה הטרנסית.

לא רק לחברי הקהילה, אלה גם למעגלים הסובבים אותם

ביום שני – ה2.7, התקיים כנס ייחודי וראשוני בגבעתיים בו נפגשו חברי הקהילה, בדגש של הקהילה הטרנסג’נדרית החיה בעיר, עם צוותי מערך השירותים החברתיים. האירוע כלל סיפור אישי (עדות) ממבט אישי טרנסג’נדרי והיכרות עם הקהילה הטרנסג’נדרית במטרה להכיר את תהליכי השינוי המגדרי גם במערכת השירותים החברתיים בגבעתיים.

ארועי הגאווה בגבעתיים מסכמים את הפעילות השנתית של הוועדה לקידום קהילת הלהט”ב בגבעתיים שהקימה סגנית ראש העיר ויוי וולפסון. בועדה חברים מתנדבים ומתנדבות בני הקהילה הבונים ומכוונים את כלל הפעילות הגאה בעיר. האירועים לאורך השנה כוללים אירועים לקהילה במערכות החינוך והשירותים החברתיים ומגיעים לשיאם בפעילות אירועי הגאווה של העיר לתחילת חופשת הקיץ.

“ייחודם של האירועים בגבעתיים הוא בפנייה ובהזמנה לא רק אל חברי הקהילה, אלה גם אל המעגלים הסובבים אותם”, אומרת ויוי וולפסון, “חברים וחברות ובני משפחות של חברי הקהילה המוזמנים לקחת חלק פעיל באחד משלושת האירועים המתוכננים – המציגים את גבעתיים במלוא תפארתה כעיר פלורליסטית ושוויונית המקדמת את כלל תושביה, מזמינה השנה את כל תושבי העיר לבוא ולקחת חלק באחד מהאירועים”.

עוד בנושא:  הייצוג הלהט"בי בבחירות ללשכת עורכי הדין

“יצרנו דגם ייחודי המשקף את גבעתיים ואת אופיה הפלורליסטי”, הוסיף רונאן קפלן אפנר, חבר וועדת ההיגוי לקידום קהילת הלהט”ב, “שנה שעברה שמחתי מאוד שהורים סטרייטים רבים מהגן שבו לומדות בנותי בחרו להצטרף אלינו בפיקניק המשפחות ואשמח לראות עוד ועוד משפחות מצטרפות אלינו”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן