fbpx

נשיקה בין כוכבים: נשיקה ראשונה בין גברים ב-50 שנותיה של הסדרה “מסע בין כוכבים”

הנשיקה בין השחקנים אנתוני ראפ לוילסון קרוז הביאה לשיא את הרומן בין הדמויות שהם מגלמים, אך גם הובילה לביקורת אישית נגדם כשחקנים הומואים | קרוז: "אתם יכולים לכבות את הטלוויזיה, אבל אתם תרמו רק את עצמכם. אנשים להט"בים לא הולכים להיעלם. אנחנו חולקים את הפלנטה איתכם"
startrekkiss

חצי מאה אחרי שעלתה לאוויר לראשונה, עשתה השבוע הסדרה המיתולוגית של רשת סי-בי-אס “מסע בין כוכבים” היסטוריה כשהציגה לראשונה נשיקה גאה בין שני גברים.

הנשיקה הגברית הגאה הראשונה של התכנית התרחשה במהלך פרק אמצע העונה של “מסע בין כוכבים: דיסקברי”, בין פול סטאמטס (השחקן אנתוני ראפ), המדען הראשי של הספינה, לבין ד”ר יו קולבר (השחקן וילסון קרוז), קצין הרפואה של הספינה, שמנהלים רומן על המסך לאורך העונה האחרונה המשודרת בנטפליקס החל מחודש ספטמבר.

למרות שפרק של “מסע בין כוכבים: חלל עמוק תשע” משנת 1995 הציג נשיקה בין שתי נשים, זו הפעם הראשונה ששני גברים מצמידים שפתיים בסדרה – ובמקרה זה הדמויות נמצאות במערכת יחסים מחייבת.

צפו בנשיקה האינטרגלקטית:


הנשיקה על המסך בין סטאמטס וקולבר הגיעה מספר שבועות לאחר שהשחקנים נאלצו להתמודד עם ביקורת מצד צופים הומופובים שהתרעמו על מערכת היחסים שנרקמה על המסך בין שתי הדמויות. ראפ וקרוז, שניהם מחוץ לארון, לקחו את הביקורת באופן אישי ואף הגיבו בהתאם.

“אתם יכולים לכבות את הטלוויזיה, אבל אתם תרמו רק את עצמכם” כתב קרוז בעמוד הפייסבוק שלו בתגובה לביקורות, “אנשים להט”בים לא הולכים להיעלם רק כי אתם טומנים את הראש בחול. אנחנו חולקים את הפלנטה איתכם. תמיד היינו כאן ותמיד נהיה כאן. אתם פשוט לא רוצים לראות אותנו. אני שמח להגיד לכם שלא נהיה עוד בלתי נראים.

אני לא כאן בשביל הנוחות שלך. זו לא הסיבה בשבילה אנחנו כאן. אנחנו כאן כדי לגדול. מאז ומתמיד מסע בין כוכבים הייתה כאן כדי לאתגר כל אחד מאיתנו להסתכל מחוץ לעצמנו ולראות אנשים אחרים וחוויות אחרות. אין שום הפרדה בינכם לביני. אני סתם עוד אדם שנותן ומקבל אהבה, בדיוק כמוכם. זה הכל”.

יצירת עולם חדש עם כללים חדשים

היוצר המקורי של הסדרה, ג’ין רודנברי, העיד תמיד על כוונתו שהתוכנית תפרוץ גבולות קיימים. “על ידי יצירת עולם חדש עם כללים חדשים, יכולתי להצהיר הצהרות על מין, דת, וייטנאם, פוליטיקה וטילים בין יבשתיים”, אמר. ואכן, הסדרה המקורית, ששודרה לראשונה ב -1966, יצרה גלים בשנות ה -60 כשהציגה נשיקה בין גזעית בין קירק לאורורה.

עוד בנושא:  מלאכים באמריקה חלק ב' – אירוע תיאטרוני נדיר

אך למרות היותה פורצת דרך, היא זכתה לביקורות בלתי פוסקות על היעדר ייצוג להט”בי. השינוי חל בשנים האחרונות, כאשר בסרט “סטאר טרק ביונד”, הוצגה דמותו של סגן היקארו סולו, (בגילומו של השחקן ג’ון צ’ו) כגבר הומו נשוי. יחד עם זאת, סצנה עם הבעל והילד, שכללה גם נשיקה, הוסרה ככל הנראה בסופו של דבר מהסרט.

מלבד החדשות על הנשיקה הגאה, ראפ זכה לכותרות בחודש שעבר לאחר שהאשים את קווין ספייסי בתקיפה מינית בשנות ה -80. החשיפההובילה בסופו של דבר ליציאתו מהארון של ספייסי, שזכתה לביקורות על התזמון והניסיון לתרץ את ההטרדות באמצעות נטייתו המינית.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן