fbpx

עסק עם נראות – החברות הגדולות מציינות את חודש הגאווה

החברות הגדולות במשק מציינות את חודש הגאווה תחת מגבלות הקורונה - נראות בשיחות זום, הרצאות בנושאים להט"בים ומפגשי הסברה לעובדים | "אסור שמסר השוויון והסובלנות ייעלם מהמרחב הציבורי"
סודהסטרים

משבר הקורונה משאיר אותנו בבית בחודש הגאווה, מתקשרים בעיקר בשיחות וידאו בזום. על מנת לוודא שכל החברות יוכלו לחגוג גאווה גם בתקופת הריחוק החברתי, יזם ארגון LGBTech שת”פ עם VirtualOffice, ליצור דרך חדשה להניף את דגל הגאווה גם השנה: רקעים תלת מימדיים ממותגים ואישיים לזום בצבעי הגאווה.

הרקעים מאפשרים לשמור על מיתוג החברה בשיחות פנימיות וחיצוניות וגם לוודא שהכביסה של העובדים לא נראית ברקע במהלך שיחות עם לקוחות.

באתר הפרויקט havepride.in תוכלו לבחור מתוך מגוון רקעים מוכנים או לעצב רקע אישי משלכם, וגם לתמוך במטרה החשובה שעליה עובדים בעמותה כל השנה – שוויון לקהילה הגאה בשוק התעסוקה.

“בימים בהם העולם כולו נמצא במצב של חוסר ודאות מקצועית, קהילת הלהט”ב עודנה פגיעה במיוחד וממשיכה להיות חשופה לאפליה בקבלה לעבודה ובתעסוקה”, מסביר שי דייויס מארגון LGBTech, “יתרה מכך, הנראות הלהט”בית שבדרך כלל באה לידי ביטוי בדמות דגלים, מסיבות ומצעדים, כמעט ולא קיימת השנה, בדיוק בזמן בו אנו זקוקים לה. הרקעים הוירטואלים שלנו מציעים דרך חדשנית וטבעית בה יכולות החברות לשדר לעולם את הגאווה שלהן ואת המחויבות שלהם לקהילה הגאה”.

סודהסטרים

חברת סודהסטרים פתחה את אירועי הגאווה והאירה את מטה החברה העולמי בכפר סבא בצבעי הדגל. תמונת השלט המואר תופץ למיליוני העוקבים של החברה ב- 46 המדינות בהן היא מוכרת את מוצריה.

בשנה שעברה ייצרה החברה מהדורה מיוחדת של אלפי בקבוקים בעיצוב חניך מקבוצת הטרנס של ‘איגי- ארגון הנוער הגאה’, אותה חילקו בני הנוער חברי הארגון למשתתפי המצעדים.

השנה, בשל דחיית מצעדי הגאווה, ביקשה סודהסטרים להבטיח כי המסר החשוב לא ייעלם מהמרחב הציבורי, ולצורך כך החליפה את צבעי לוגו החברה על גבי שלט הענק המתנוסס על משרדי מטה החברה, בצבעי דגל הגאווה. השלט הצבעוני, באורך 13 מטרים, לוכד את תשומת לבם של העוברים והשבים, גם אלה שנמצאים במרחק רב ממנו.

בנוסף, לאורך חודש יוני תארח החברה את חברי ארגון איגי למגוון הרצאות און-ליין עבור אלפי עובדיה בארץ ובעולם, תחת הכותרת: “נוער בסיכון? גם אצלך בבית”. תמורת כל הרצאה תתרום החברה להמשך פעילותיה של העמותה.

בהודעה אשר מסר אייל שוחט, מנכ”ל סודהסטרים העולמית, לעובדים נמסר: “גם בעת ביטול מצעדי הגאווה – אסור שמסר השוויון והסובלנות ייעלם מהמרחב הציבורי. זה נכון תמיד, על אחת כמה וכמה בימים אלה, כאשר אוכלוסיות שלמות ברחבי העולם נאבקות על זכויותיהן הבסיסיות ביותר”.


אמדוקס ישראל

אמדוקס ישראל תקיים השנה תערוכה וירטואלית של יצירות בנושאי גיוון מגדרי שיצרו תלמידי מגמות אומנות מכל הארץ בפרויקט משותף עם משרד החינוך. הפרויקט החל בינואר וכלל שלושה מפגשים במשרדי החברה במסגרתם עברו בני הנוער סדנאות חדשנות ועיצוב בהובלת עובדי החברה ונפגשו עם אורחים מעוררי השראה מהקהילה הלהט”בית במטרה לייצר שיח בנושא ולחשוף את בני הנוער לקשר שבין אומנות, חדשנות והייטק. אתר התערוכה יושק לקהל הרחב במהלך יולי.

עוד בנושא:  נערה בת 18 נורתה למוות בגליל על רקע נטייתה המינית

כמו כן, מקיימת החברה הרצאות לחודש הגאווה – עם הרב בני לאו, שידבר על דת וקבלת האחר, עם אלון מדר מ-LGBTech שידבר על ההיסטוריה של המאבק הלהט”בי ועם אימהות מתנדבות מארגון תהל”ה שתדברנה על האתגרים של הורים ומשפחות שילדיהן יצאו מהארון.

בנוסף, אמדוקס מתכננת לקיים סלונים בהם עובדים יחלקו סיפורים אישיים כחלק מאירועי “גאווה בסלון” בתחילת אוגוסט שמקדמת אגודת הלהט”ב וכן פעילות הסברה על גיוון והכלה שתימשך לאורך השנה בליווי עמותת חוש”ן.

אפלייד מטיריאלס

אפלייד מטיריאלס, המעסיקה בישראל כ- 1600 עובדים, תזמין לרגל חודש הגאווה את עובדי החברה להשתתף בחידון נושא פרסים מיוחד, ה- Rainbow Trivia, שיעסוק באנשים מהקהילה שהשפיעו על תחומי חיים שונים כגון מוסיקה וקולנוע.

החברה מקיימת הרצאה וירטואלית שתועבר על ידי נציגים מארגון חוש”ן הפועל להסברה ולחינוך אודות הקהילה הלהט”בית וארגון תהל”ה. בנוסף, החברה תתרום לפעילות של חוש”ן ותממן הרצאות בבתי ספר ברחבי הארץ.

דגל הגאווה יונף בגאווה כמובן לצד דגלי ישראל, ארה”ב והחברה, בכניסה למרכז הפיתוח והייצור של החברה בפארק המדע ברחובות.

בהמשך השנה מתוכננים קורסים מקוונים בנושא של גיוון והכלה וכיצד לייצר סביבת עבודה מכילה, סובלנית ותומכת עבור המנהלים והעובדים.


אינטל

חברת אינטל ישראל חוגגת כבר שנה שלישית ברציפות את אירועי הגאווה, והפעם היא תציין גם 25 שנים להיווסדו של iGLOBE – ארגון עולמי של עובדי האינטל המשתייכים לקהילת הלהט”ב.

במקור אירועי גאווה תוכננו להכיל צעידות במצעדי גאווה ואירועים בקמפוסים, אך משבר הקורונה דרש שינוי מסלול. כמו בשנים הקודמות, יונפו בקמפוסים של אינטל ברחבי הארץ דגלי גאווה, ובנוסף, עורכת חברת אינטל מספר אירועים אונליין, ביניהם מפגש עם אורנה בנאי, שיחה עם רב בני לאו ושידור של תוכנית “סיפור הגאווה שלי” בהגשת לירן נוטיק בה ארבעה עובדים ועובדות של אינטל ישראל, להט”בים והורים לילדים להט”בים, ישתפו את סיפוריהם.

קמפיין הגאווה של חברת אינטל בתקשורת ובמדיה החברתית ילווה בכיתוב “גאים.ות מכל מקום” שייכתב בפונט רב מגדרי מיוחד שייוצר ע”י מעצבת מיכל שומר.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן