fbpx

משבר הקורונה: כך תוכלו לסייע לחברי הקהילה

נמצאים בבידוד וזקוקים לסיוע? רוצים לסייע לא.נשים בבידוד? במטה החירום של ארגוני הקהילה תוכלו לדווח במידה ואתם צריכים עזרה ובנוסף לעזור לחברת קהילה במצוקה או להתנדב מרחוק
coronavirus-4937226_640

בצל משבר הקורונה, ארגוני הקהילה התאחדו למטה סיוע חירום שמטרתו לעזור לחברי הקהילה הקהילה בעת המשבר.

המיזם, שיזמה האגודה למען הלהט”ב בשיתוף ארגוני הקהילה והבתים הגאים ברחבי הארץ, יספק סיוע מיידי לחברי וחברות הקהילה שנמצאים בבידוד: ליווי ותמיכה טלפונית או חברתית פרונטלית, רכישת מזון, קניית תרופות ומוצרי הגיינה ואפילו טיפול שוטף בבעלי החיים.

בימים אלו עוסקים הארגונים באיתור צרכים של חברות וחברי הקהילה הגאה, בצל הקורונה, מתוך רצון לסייע במגוון צרכים ככל שנוכל. בעמוד המיוחד שהוקם עבור המטה ניתן לדווח במידה ויש לכם צורך בעזרה, ובנוסף להרשם על מנת לעזור לחברת קהילה במצוקה או להתנדב מרחוק במידה ואתם בבידוד.

במקביל, קו הקשב של האגודה למען הלהט”ב ממשיך לפעול כל העת על מנת שאף אחת מאיתנו לא תרגיש לבד גם בימים אלה. קו הקשב “יש עם מי לדבר” פועל כמו תמיד, בימים א׳-ה׳, 19:30-22:30 בטלפון: 03-6205591 בוואטסאפ: 058-6205591 בעמוד הפייסבוק של קו הקשב: יש עם מי לדבר ובצ’אט אנונימי באתר.

“בזמן קצר מאוד, נכפתה עלינו מציאות חדשה שמוכיחה עד כמה יש חשיבות לחיים בקהילה”, אמר מנכ”ל האגודה למען הלהט”ב, אוהד חזקי, “התמיכה והעזרה ההדדית שלנו יכולה לעזור לעבור את התקופה הזו שמלאה בחוסר וודאות. אנחנו כאן בשביל כולם וכולן בכל זמן ובמיוחד בתקופה הזאת. הפניות הרבות שאנחנו מקבלים מחברי קהילה שמבקשים לעזור אחד לשנייה הן דבר מדהים שמראה את האכפתיות והדאגה ההדדית גם בזמנים קשים”.

עוד בנושא:  מצע לדיון - הרשימה השווה מזמינה אתכן לגבש את מצע המפלגה

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן