fbpx

מעירים את ירושלים – ליין מסיבות גאה חדש בבירה

הליין הגאה החדש Everybody פונה ללהט"בים חילונים ודתיים, יהודים וערבים, דתל"שים וחרדים | "חשוב מאד להצביע ברגליים ולהגיע כדי להראות שגם בירושלים יש חיי לילה חילונים, ליברלים ולהט"בקים בחבילה אחת"
everybody

בירושלים יש חיים אבל אין חיי לילה, כך אומר המשפט הידוע. וכאשר מסתכלים על אפשרויות הבילוי לבני הקהילה הגאה, הרי שזה נכון שבעתיים. אלא שבירושלים, כמו בכל העולם, יש אחוז משמעותי של בנות ובני הקהילה הגאה שהחליטו כי נמאס להם לצאת בכל סוף שבוע עד לתל אביב כדי לבלות קצת ולחגוג.

ביוזמה מרגשת של מספר צעירים מהקהילה הגאה הירושלמית, יוצא כעת ליין חדש של מסיבות שייתן מענה לצרכי הבילוי של הקהילה.

“ירושלמים לא צריכים לנדוד בכל שבוע לתל אביב כדי להנות ממסיבה טובה ואיכותית”, אומרים המארגנים, “אחרי יותר מדי נסיעות ב-405 ו-480 הגיע הזמן לפורח בעיר הקודש ג’רוזלם”.

המארגנים מספרים כי הקהל הגאה שכבר אישר את הגעתו למסיבה הראשונה, מורכב מכל שכבות הקשת הירושלמית. תוכלו לראות שם יהודים, ערבים, נוצרים, דתיים וחילונים שחוגגים בליבה של ירושלים, שמים לרגע את חילוקי הדעות בצד ורוקדים לצלילי מוזיקת האוס, מזרחית ופופ.

“יש המון תושבים בירושלים והסביבה שצמאי למקום בילוי כזה. בעיקר ביום חמישי, שהוא היום החזק של ירושלים”, הם מסבירים, “הליין, שנקרא Everybody, יתאפיין במוזיקה מזרחית, האוס וערבית, ובדיוק כמו השם שלו – מיועד לכלל הציבור הלהט”בי בעיר, שכולל גם חילונים ודתיים, יהודים וערבים, דתל”שים וחרדים”.

קהל יעד נוסף שהמארגנים מכוונים אליו הוא חברי וחברות הקהילה שנמצאים בתוך הארון אל ול משפחותיהם, אך מעוניינים במקומות בילוי בהם יוכלו לפגוש את הקהילה.

“פרסמנו את המסיבה באטרף וגם חילקנו פלאיירים במקומות בהם מסתובבים גברים בארון, בשיטות הישנות. כדי שגם הם ידעו על המסיבה”, מסבירים המארגנים, “בדיוק כמו שמצעדי הגאווה של ת”א וירושלים שונים, כך גם המסיבות. אנחנו מאמינים שהמסיבה הזו תהיה מוקד משיכה לכל הציבור הליברלי בעיר, שאוהב את העיר ורוצה לראות אותה חופשיה וליברלית”.

המסיבה הראשונה תתקיים הערב במועדון הספייס ברחוב כורש 7 בירושלים, בלב מרכז העיר ירושלים ומרחק הליכה קצר מהעיר העתיקה שמשמשת כמרכז העולמי של שלש הדתות המונותאיסטיות, וכעת נראה כי היא מתחילה לספק גם את צרכי הקהילה הגאה, שחבריה קיימים בכל מגזר, דת, גזע ומין.

עוד בנושא:  הדבר השובב הבא של תל אביב

מארגני המסיבה מקווים שהליין יהפוך ליין קבוע המספק חווית בילוי ראויה ללהט”בים מירושלים והסביבה.

“פעם היו מסיבות בירושלים שאנשים מת”א היו באים אליהן”, “, אומר אחד המארגנים, “כבר למעלה משנתיים העיר מתה, ואני בתור ירושלמי הומו חושב שגם לירושלמים מגיע. אנחנו מרגישים את הביקוש הגדול ביום יום, וזה בא לידי ביטוי ברגע שפתחנו את המכירה המוקדמת למסיבה ותוך יום נמכרו כל הכרטיסים”.

יש בירושלים קהילה גאה גדולה. למה לדעתך הייתה תקופה כ”כ ארוכה ללא חיי לילה גאים בעיר?
“יש את בר הוידאו, בר ותיק שעורך ערבים גאים. אבל זה לא בסדר גודל של מועדון שמאפשר מסיבות גדולות. אני חושב שעצם זה שבר הוידאו קיים, אז אין תחושה שאין מקום גאה בעיר, ואנשים מסתפקים בזה. אבל לדעתי יש דרישה להרבה יותר. האנשים שפעילים בחיי לילה ובקהילה כבר מזמן עברו לתל אביב, אז לא נשארו בירושלים האנשים שירימו את הכפפה ויעשו את זה. אני מקווה שמה שאנחנו עושים יתפוס וימשיך לפעול באופן קבוע. מעבר לרצון לחגוג ולהשתולל יש פה גם אג’נדה. וחשוב מאד להצביע ברגליים ולהגיע כדי להראות שגם בירושלים יש חיי לילה חילונים, ליברלים ולהט”בקים בחבילה אחת”.


EVERYBODY מסיבת הפתיחה | חמישי 21.2.19 החל משעה 22:00 | כורש 7 ירושלים

 

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן