fbpx

מייקרוסופט ו-BE PROUD קוראות לממשלה – תתקדמו!

קמפיין משותף של ליין הנשים עם חברת מיקרוסופט קורא לקידום זכויות הלהט"ב. "קידמה היא גם יציאה מקיבעון מחשבתי ותפיסות חברתיות של "נורמלי" ו- "טבעי"
beproud2


צילום ועיבוד רן יחזקאל | הפקה בי פראוד


לראשונה מיקרוסופט ישראל משתפת פעולה עם ליין הנשים – BE PROUD בהפקת משאית במצעד הגאווה.

השתיים חברו לקמפיין “תתקדמו”​ אשר ילווה את אירועי מצעד הגאווה בתל אביב. מטרת הקמפיין היא קריאה לקובעי מדיניות לקדם חקיקה שוויונית ופנייה לכלל החברה לפתיחות וקבלה כלפי להט”בים ומשפחות גאות. הקמפיין נוצר על רקע המאבק המתמשך של הקהילה לקבלת מעמד שווה בנישואין, אימוץ והבאת ילדים. כמו גם, על רקע מספרם הגובר של אירועי ההומופוביה בישראל.

בקמפיין משתתפים/ות יחידים ומשפחות מהקהילה הגאה כאשר כל תמונה מביאה סיפור אישי ומלווה במסר “תתקדמו”. יחד, יוצרות התמונות פסיפס של המורכבות בחיי להט”ב בישראל, ואת הנחיצות בשינוי האקלים החברתי והחוקתי הנוגע לחייהם.

ניתן לצפות בקמפיין המלא בדף הפייסבוק של בי פראוד, על לוחות מודעות ברחבי העיר וכמובן ביום המצעד.

המשמעות של קידמה אינה רק פיתוחים טכנולוגים. קידמה היא גם יציאה מקיבעון מחשבתי ותפיסות חברתיות של “נורמלי” ו- “טבעי”. כחברה פורצת דרך בתחום הטכנולוגיה, מיקרוסופט רואה את האחריות והחשיבות בקידום נושאים חברתיים ובפרט אלו הנוגעים לקהילת הלהט”ב. שיתוף הפעולה עם בי פראוד מהווה המשך טבעי למחויבות העמוקה של החברה לקהילה הגאה, זאת בהובלת קבוצת Gleam (קבוצת להט”ב של עובדי מיקרוסופט). בין היתר תומכת החברה באופן קבוע בארגון “מעברים- שינוי בר קיימא לקהילה הטרנסית” והעניקה תשע מלגות לימוד לצעירים/ות טרנסג’נדרים.

בי פראוד, ליין הנשים הנשים הוותיק בניצוחן של קרן דותן, נועם זדה ומיטל תוהמי. BE PROUD כבר מזמן אינו רק ליין מסיבות וידוע בפעילות החברתית שמוביל מדיי שנה (כגון- קמפיין הוקרה לנשים פורצות דרך, קידום אומנות נשית גאה ועוד). זוהי השנה השלישית בהן יפיקו את משאית הגאווה לנשים במצעד הגאווה התל- אביבי. את אירועי הגאווה יחתמו BE PROUD במסיבת
הגאווה המרכזית לנשים במועדון הקלרה במוצ”ש 10.6.17

עוד בנושא:  על רקע גל הטרנספוביה: התחדשות בהנהגה של הארגונים הטרנסיים

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן