fbpx

מחשבות לעתיד – איך השיער שלי יראה עוד שנה?

עברתם השתלת שיער? יש לכם עכשיו משהו נוסף לדאוג לו ולטפל בו. השיער שם והכל נראה מעולה, אבל צריך להמשיך ולשמור עליו על ידי טיפול בחומרים המומלצים ונטילת הוויטמינים. הרי כבר כמעט ואיבדנו אותו פעם אחת, אין מצב שנאבד אותו שוב
סרקן4

לפני כשנה עברתי השתלת שיער בקליניקה של ד”ר סרקן בטורקיה. אחד השלבים הקשים איתם מתמודדים אחרי שעוברים השתלת שיער, הוא השלב בו מנסים לדמיין איך החיים יראו עוד שנה וחצי או שנתיים מהיום, ובמה הם יהיו שונים?

שלבי ההחלמה הראשונים אחרי ההשתלה לא משאירים הרבה מקום לדמיון – הראש מלא גלדים שנראה כי לעולם לא יפסיקו ליפול, וגם אחרי שהם נופלים, כל שערה קטנה שצומחת ונופלת מצמיחה איתה גם ספק קטן שאולי היא לא תגדל שוב.

אתם מנסים לדמיין את עצמכם בעוד חצי שנה, שנה ואפילו שנתיים, אבל זה לא תמיד קל. הפתרון לזה הוא פשוט סבלנות – כי אחרי שהשנה הראשונה עוברת הכל נראה אחרת.

הבקרים נראים אחרת (וגם הצהרים לאלו שקמים מאוחר) – כשמביטים במראה ורואים את השיער שעל הראש, ואפשר לסדר אותו, פעם לצד אחד ופעם לצד השני. פתאום אתם מבינים את המושג bad hair day ומוצאים את עצמכם מול המראה שואלים את עצמכם: “מה אני עושה עם כל השיער הזה?”

היחסים עם הספר נראים אחרת (וגם עם אלה שקוראים לעצמם מעצבי שיער) – אתם כבר לא צריכים להגיע למספרה כדי לעשות תספורת קצרה שתסתיר את הדלילות, אלא כדי לנסות תספורת חדשה שתמיד חלמתם עליה ועכשיו יש לכם את האפשרות לעשות.

אתם נראים אחרת (וגם מרגישים אחרת) – הביטחון העצמי חוזר, וכבר לא צריך להתעכב שעות מול המראה ולסדר את השערות הבודדות שנשארו שם בצורה שתראה טוב. יש לכם שיער והוא נראה טוב גם כשהוא לא מסודר.

התמונות נראות אחרת (גם אלו שמצולמות מאחורה או מלמעלה) – כבר לא צריך לחשוב מאיזה כיוון להצטלם כדי שלא יראו את המפרצים, או להסתיר את הקרחת עם כובע רק כדי שהיא לא תתועד לדורי דורות באלבום המשפחתי. פתאום התמונות מהתקופה שלפני נראות כל כך מוזר, ויש חשק לצלם חדשות, ואפילו לחדש את חשבון האינסטגרם.

החיים נראים אחרת – אז נכון ששיער זה לא הדבר הכי חשוב בחיים, ויש כאלה שיגידו שזה מוגזם ליחס כל כך הרבה חשיבות לחלק קטן שבסך הכל מסתכם במראה חיצוני, אבל רוב האנשים שאומרים את זה הם כאלה עם שיער, (או עם קרחת סקסית במיוחד).

וגם השגרה נראית טיפה אחרת – יש לכם עכשיו משהו נוסף לדאוג לו ולטפל בו. השיער שם והכל נראה מעולה, אבל צריך להמשיך ולשמור עליו על ידי טיפול בחומרים המומלצים ונטילת הוויטמינים. הרי כבר כמעט ואיבדנו אותו פעם אחת, אין מצב שנאבד אותו שוב.


לפרטים נוספים ניתן לפנות לצוות התמיכה של המרפאה בעברית: 054-2959959

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן