fbpx

מה עושה דגל הגאווה בראש מצעד צבאי?

הצבא צועד על גאוותו: ל', המשרת בבסיס חיל האוויר, ניצל מסורת ותיקה כדי לגרום לכל חברי יחידתו לצעוד במיני מצעד גאווה ברחבי הבסיס
tekes_2

תארו לעצמכם כמה מרגש היה להתקל, סתם כך ביום חול בחודש פברואר, בחבורת צעירים וצעירות צועדת בקבוצה, כשבראשה מונף דגל הגאווה. מצד שני, למראה הזה לא הייתם יכולים להיחשף, מפני שהוא נערך באחד מבסיסי חיל האוויר אי שם ברחבי הארץ. מזל שאנחנו כאן כדי לספר לכם מה עומד מאחוריו.

מאחורי ה”מיני-מצעד” שבתמונות, עומד ל’, המשרת בבסיס חיל האוויר.

“בבסיסי חיל האוויר נהוג לקיים אחת לחצי שנה טקס סיום תקופה בהשתתפות כל היחידות בבסיס, בו מציגים פעילויות והישגים של הבסיס בחצי שנה האחרונה”, מספר לנו ל’, “לפני שלוש שנים הגיע אלינו מפקד בסיס חדש ואמר שהטקסים האלה הם נורא יבשים, והוא רוצה שהחל מהטקס הבא יהיה יותר רועש ושמח. מאז, בכל טקס יש מעין “תחרות” בין היחידות מי עושה יותר רעש ובלאגן, והטקס עצמו (בעיקר ה”פתיחה”) נהפך למעין קרנבל, כאשר אנשים באים עם שלטים, דרבוקות, צופרים, תחפושות וכו’.

השנה מפקד היחידה שלי החליט שכל היחידה תתאסף לפני הטקס, ותצעד לטקס כגוש אחד ענק. כשאני שמעתי את זה החלטתי קצת להרים ליחידה, הבאתי דגל גאווה ופשוט התחלתי לנופף עם הדגל”.

לדברי ל’, החיילים ביחידה שיתפו פעולה עם הרעיון. “הרבה צחקו וזרמו, ובסוף יצא שאני הובלתי את הצעדה עם הדגל, ולידי אחד הנגדים צועק “אני גאה לשרת ביחידה”. גם מפקד הבסיס כנראה אהב את הרעיון כי כשעברנו ליד הלשכה שלו עם הדגל הוא הסתכל עלינו וצחק”.

אנחנו מצדיעים לל’ ולחבריו ליחידה על המחווה הספונטנית והמרגשת ולמפקד הבסיס על הרוח הספורטיבית.

צועדים ברחבי הבסיס

צועדים ברחבי הבסיס | צילום: ל’

עוד בנושא:  בג"צ קבע פה אחד: "זוגות להט"בים יכולים לאמץ ילדים"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. פלוני אלמוני הגב

    אם היו צועדים עם דגל ” רוצים משיח” כל המיתממים היו זועקים כפייה דתית… ודי לחכימא ברמיזה…

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן