fbpx

לכל איש יש מם

בין כל הדיונים האינסופיים בקבוצות הלהט"ביות בפייסבוק, יש קבוצה אחת שמרשה לחברים שלה להשאיר את הפוליטיקלי קורקט בחוץ ולצחוק על הכל. בעיקר על עצמם
2
קרדיט: אדם רבח

התקשורת בעולם הוירטואלי משנה את פניה כל הזמן. סמסים מתחלפים בהודעות צ’ט ואימוג’ים מפנים את מקומם לגיפים. ובתוך כל אלה תופסת תאוצה שיטת תקשורת אחת שמאחדת את כולם – הממים.

עכשיו, באיחור קל (אבל עדיין בתחושה של ‘בול בזמן’), מצטרפת קהילת הלהט”ב לטרנד הסוחף עם הקבוצה “ממים של להטבפא”ק“, קבוצת הומור להט”בית שנפתחה בפייסבוק וצברה למעלה מ-3500 חברים פעילים בפחות משלושה שבועות.

לשמחתנו, השם הלא יצירתי בעליל (שכנראה נועד לבלבל את האויב), אינו מעיד על התוכן המצוין שמייצרים חברי הקבוצה, שמצליח לא רק להעביר מסרים בצורה הומוריסטית ושנונה, אלא גם לייצר שיחות ודיונים על נושאים שנויים במחלוקת.

4
להב״ה – התא הגאה | קרדיט: פאדי חורי

 

הכללים המעטים מאד ברורים: הקבוצה אינה קבוצת דיון, אינה מתיימרת להוות מרחב בטוח ועלולים להתפרסם בה ממים אשר אינם פוליטיקלי קורקט. ההנהלה מתחייבת להתערב אך ורק במקרים חריגים של תוכן פוגעני ולא ראוי, ולהסיר רק פוסטים המכילים שיימינג ו/או פגיעה ברמה האישית.

ההגדרה הזו מאפשרת לחברי הקבוצה להעביר הרבה ביקורת פנים קהילתית, (כל עוד זה במם), מה שמוביל פעמים רבות לשיחות ודיונים רציניים וארוכים בנושאים מגוונים. העובדה שמקור הדיון הוא הומוריסטי מסייעת הרבה פעמים לחברי הקבוצה לשוחח על הנושא מבלי להכנס לעימותים, וגם אם, (במקרה), השלב הזה מגיע, תמיד יש את המבוגר האחראי שיקטע את הדיון באיזה שהוא מם שיחזיר את כולם למסלול.

בכלל, מדובר בקבוצת הומור איכותית במיוחד, שכוללת בתוכה הרבה הומו -היפסטרים, ניאו-קווירים ותתי קבוצות בקהילה, שמוצאים עצמם מתחברים לתוכן. גם מנהיגים ומעצבי דעת בקהילה אפשר למצוא כאן, ומספיק שנזכיר את אילן פלד, שפרסם מם שזכה למאות לייקים ותגובות נרגשות.

7
כשאת.ה ג’נדרקוויר.ית | קרדיט: יונתן רבס

 

חד מיניות, דו קיום ואצבע משולשת

כמו בכל קבוצה ישראלית, גם כאן העיסוק בפוליטיקה הוא בלתי נמנע, והשילוב של יהודים וערבים באותו מרחב וירטואלי מציף את כל הסטיגמות, הדימויים והפנטזיות. היתרון של הקבוצה הזו היא כמות הלהט”בים הפלסטינים הלוקחים חלק פעיל בקבוצה, שבנוסף לעובדה שהם לא מעטים כלל, הם גם מאד מוכשרים, מה שמאפשר להם להגיב ולנפץ לכולם את הסטיגמות (או את הפנטזיה) במם שנון ומבריק.

עוד בנושא:  "החתונה הזו היא גם התרסה וגם גאווה"
היוש!!!!! | קרדיט: חאדר אבו-סייף

 

9
כשכולם עפות על כל הערבים בקבוצה | קרדיט: זיזו אבו אלהווא

 

אחד הנושאים האהובים על חברי הקבוצה הוא נוזל זרע, המספק השראה לעשרות ממים ביום, המתארים את שלל המפגשים  האפשריים, המתוכננים והמפתיעים, עם הנוזל היקר. אבל לא הכל הוא סתם הומור, יש כאלה שלוקחים אחריות ומעבירים לחברי הקבוצה מידע חיוני שעלול להציל חיים. או כמו שאומרים בפייסבוק: תהיה חכם, אל תהיה קרול.

10
לכל אנשי ״כשהוא גומר בלי להזהיר״ | קרדיט: מירון לבנון

 

אז כמה ממים כבר אפשר לייצר? המון! ובכל נושא! מדימוי גוף ועד הבניות מיניות מגבילות, מנטייה מינית מול השקפה פוליטית ועד ביטויים עדתיים והקשר שלהם להרגלי שיחה באטרף. וגם להט”בפוביה, הדרה, מחיקה, מסיבות, מערכות יחסים, סקס, סמים, סטוצים וביונסה. הכל מתערבב במיקס מיוחד, שעושה טוב לכולם.

אם הסתקרנתם, אתם מוזמנים להמשיך ולצפות בדוגמאות הנבחרות, וכמובן להצטרף לקבוצה. אם התעייפתם, אתם מוזמנים לעצור לנוח, רק קחו בחשבון שעם החזרה תצטרכו לשריין לעצמכם כמה שעות טובות כדי להשלים את הפערים.

3
קרדיט: פאדי חורי

 

6
קרדיט: מתי יניקוב

 

1
כששואלים אותי אם קשה לי | קרדיט: רועי עבדוללה

 

8
קרדיט: שירלי צ’רלי קליינמן

 

קרדיט: סול אנטרו
קרדיט: סול אנטרו

 

קרדיט: ליעד גורדון
קרדיט: ליעד גורדון

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. אוחצ'ה מה איתוך? הגב

    קבוצה קורעת מצחוק

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן