fbpx

“לה קאג’ או פול” – ליהנות ממחזמר ולתרום ל”יש עם מי לדבר”

הפקה חד פעמית למחזמר "לה קאג' או פול" תעלה במרכז סוזן דלאל לשלוש הצגות בלבד, כאשר כל ההכנסות יועברו לקו הקשב "יש עם מי לדבר", אז חשוב מאוד שתקנו כרטיסים ותלכו לראות
להקאגאופול
צילום: אורן חסון

מדי פעם צצות יוזמות נפלאות שמטרתן לגייס תרומות לארגונים להט”בים על ידי מתן ערך מוחשי ואיכותי לתורמים. אני מדבר למשל על “אמריקן איגל” שתרמו את ההכנסות מליין הגאווה שלהם ל”איגי”. או על יורם כרמי ולהקת “פרסקו”, שתרמו את ההכנסות ממופע הגאלה הנהדר של “ג’נדרוסיטי” לעמותת “מעברים”.

כזו היא גם היוזמה הנהדרת של המחזמר “לה קאג’ או פול”, שיעלה במרכז סוזן דלל לשלושה מופעים בלבד ב-27-28 באוגוסט. כל משתתפי המחזמר מנדבים את זמנם וכשרונם להפקה הזו, ש-100% מהכנסותיה ייתרמו ל”יש עם מי לדבר”, קו הקשב של האגודה למען הלהט”ב, המציע אוזן קשבת, מידע ותמיכה לבני ובנות הקהילה הלהט”בית, בני משפחותיהם וחבריהם. פעילותו של קו הקשב תורמת המון למניעת התאבדויות של בני נוער להט”בים, אז חשוב מאוד שתקנו כרטיסים ותלכו לראות, ואני מבטיח לכם שגם תיהנו בטירוף – כי מדובר במחזמר מגלגל מצחוק ומרגש עד דמעות.

הסיפור הולך ככה: ג’ורג’ מנהל מועדון דראג מצליח בו מככב בן זוגו. השניים חיים באושר בבית שמח וצבעוני עד שבנם המשותף מודיע להם שהוא רוצה להתחתן עם בתו של פוליטיקאי, ושהורי הכלה הסופר-שמרנים מגיעים לביקור כדי לפגוש את הוריו. הוא מבקש מהוריו הגאים להיות, רק לערב אחד, סטרייטים. אבל שום דבר לא ממש הולך לפי התוכנית.


“לה קאג’ או פול” (שתורגם בארץ ל”כלוב העליזים”) התחיל כמחזה צרפתי שעובד לסרט צרפתי. ב-1983 הוא עלה בברודווי כמחזמר, שכתב הארווי פיירסטין (“קינקי בוטס”, “סיפור אהבה בשלושה פרקים”) והלחין ג’רי הרמן (“הלו, דולי!”), וזכה בשישה פרסי טוני. השיר המפורסם מתוכו, “I am what I am”, הפך אז להמנון הקהילה הגאה ולנאמבר דראג קלאסי.

ב-1996 זכה הסיפור לגרסה הוליוודית נפלאה בכיכובם של רובין וויליאמס, נתן ליין וג’ין הקמן. ב-2010 חודש שוב המחזמר בברודוויי וזכה בטוני על החידוש המוצלח ביותר.

כעת, כאמור, מעלים אותו החבר’ה המוכשרים האלה, בליווי תזמורת חיה מלאה. כיוון שכווו-לם פה מתנדבים אפרט פה את כל הקרדיטים מבלי לפסוח על אף אחד.

במאי: רועי דולב, מנהל מוזיקלי ומנצח: יובל גולדשטיין, עוזר מפיק: דניאל בגנו.

עוד בנושא:  אז מה רואים ביום כיפור? המלצות צפייה לחגי תשפ"ד

משתתפים: שחר בורטמן, רועי דולב, אלמוג דרור, אדם חבאני, אורן חבוט, אפרת טילמה, רותם מץ, לוקה סאן, עומר סחייק, גילי סילמן-אמויאל, יותם רותם.

תזמורת: אריאל אגרון, איציק היימן, נתנאל ווליבוביץ’, ניתאי יניב, איתי כץ, נועם לוי, אלון לוקאץ׳ (פוצקי), בת-אל מרציאנו, תומר סגמון, יותם עשהאל, ארי ריבלין, חנוך שטיין.

ההצגה תעלה במרכז סוזן דלל לשלוש פעמים בלבד: שלישי, 27.8 ב-20:00 (מופע חימום: כריסטינה פוקס), רביעי, 28.8 ב-14:00, רביעי, 28.8 ב-20:00. אז קדימה, היכנסו עכשיו לרכוש כרטיסים >

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. מת על לה קאג׳ הגב

    מחזמר מעולה!

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן