fbpx

לא רק לתיירים – לראשונה בת”א מלון גאווה רשמי

שיתוף פעולה של מלון NYX מרשת מלונות פתאל עם עיריית ת"א, הוליד את מלון הגאווה הראשון בישראל, שיארח ארועי תרבות, מסיבות ואף ישתתף במצעד הגאווה בת"א. "מסר חברתי חשוב בחיבור של חברה גדולה ומוכרת כמו רשת פתאל עם אירועי הגאווה ומה שהם מייצגים"
nyx2
המלון הגאה הראשון | צילום: רשת פתאל

מלון NYX, מרשת מלונות ‘פתאל’, משתף פעולה עם עיריית ת”א- יפו והופך למלון הגאה הרשמי של אירועי שבוע הגאווה, זאת לראשונה בתולדות אירועי הקהילה הגאה בעיר.

החל מה- 25.5 יואר המלון כולו בצבעי דגל הקהילה הגאה ועד ה- 11.6 עם סיום אירועי שבוע הגאווה. המלון, אשר יזוהה לראשונה בישראל כ”מלון גאה”, יארח שלל אירועים רשמיים במסגרת שבוע הגאווה בעיר, לרבות מסיבת עיתונאים זרים, אשר יגיעו מכל העולם להתארח בישראל.

במסגרת שיתוף הפעולה בין עיריית ת”א-יפו למלון יארח המלון מבחר אירועים מרכזיים במלון בהם, פאנל בנושא חינוך גאה ומבט על תהליכים פסיכו- חינוכיים עם נוער להט”בי של העיר ת”א- יפו בשיתוף השירות הפסיכולוגי החינוכי העירוני.

בנוסף, יומיים לפני מצעד הגאווה בתל אביב, יתקיים ברחבת המלון ארוע ראשון מסוגו של אגודת הלהט”ב בשיתוף האופרה הישראלית. מופע האופרה, הפתוח לקהל הרחב,  יכלול עיבודים מיוחדים לשירי להקת ABBA ויסתיים במסיבת קונספט של ‘Saturday night fever’.

המלון הגאה הראשון | צילום: רשת פתאל

כמו כן, המלון יצר שיתוף פעולה עם ליין המסיבות הבינלאומי, ‘פאג’, לליין משותף תחת השם – ‘PAG x NYX TECHNO PRIDE’, כאשר מסיבת הפתיחה הרשמית לסופ”ש הגאווה תתקיים במלון ה- NYX בתאיך ה- 6.7. במסגרת השת”פ תוביל המשאית הרשמית של ה’פאג’ ומלון NYX תל אביב את מצעד הגאווה המרכזי שייערך ב- 9.6 בעיר, ובערב המצעד יארח ליין ה’פאג’ את מלון NYX תל אביב למסיבה המרכזית במועדון ‘האלפאבית’.

אורחי המלון ייהנו מחבילת הטבות ייחודית הכוללת חבילת מרצ’נדייז אישית. כמו כן במהלך שבוע האירועים יפעיל המלון שלושה שאטלים במהלך היום חינם לחוף הילטון (כיוון אחד).

“NYX תל אביב ביסס עצמו בשנה האחרונה כמלון מוביל, אורבני וייחודי בנוף של העיר תל-אביב”, אמר נדב פתאל, מנהל חטיבת השיווק של רשת פתאל, “אנו גאים לקחת חלק באירוע הגדול של העיר ולהיות לראשונה המלון הרשמי של העירייה במסגרת שבוע האירועים. אין לי ספק כי המלון, אשר הפך בשנה האחרונה למותג עולמי, ייתן לתיירי החוץ ופנים חוויה ייחודית ויציע אלטרנטיבה תיירותית לשבוע זה שטרם נראתה”.

“שיתוף הפעולה עם NYX תל אביב חשוב בשני היבטים”, הסביר איציק מזרחי, מנהל התיירות במנהלת עיר עולם ותיירות, “הראשון, בהעשרת המוצר התיירותי ובהרחבת מפת התיירות הגאה לאזורים חדשים בדרום העיר; השני, במסר החברתי החשוב שיש בחיבור עם חברה גדולה ומוכרת כמו רשת פתאל על רקע אירועי הגאווה ומה שהם מייצגים”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן