fbpx

לאמץ בגאווה – יום אימוץ מיוחד במרכז הגאה

כל החיים אנחנו נלחמים כדי שיקבלו אותנו כמו שאנחנו, כשבינתיים יש כאלו שמוכנים לאהוב אותנו בלי תנאים, אם רק ניתן להם הזדמנות. יום האימוץ של המרכז הגאה ועמותת "תנו לחיות לחיות" מזמין אתכם לאהוב את אלו שמשתוקקים לאהוב אתכם בחזרה
תמונה26

תמונה26

כל אחד מאיתנו רוצה שיקבלו אותו כמו שהוא, שיאהבו אותו ללא תנאים.

כשאנו קטנים אנו זוכים לאהבה החמה והעוטפת של ההורים ובני המשפחה, אך ככל שאנו מתבגרים אנחנו מבינים שאהבה ללא תנאים היא מצרך יקר – חברות וחברים באות והולכים, בני ובנות זוג מתאהבות ונפרדים. לאט לאט מחלחלת ההבנה שככל הנראה לא כולם יאהבו אותנו, וגם אלו שכן, לא בטוח שיעשו זאת תמיד.

גם הרצון להכרה וקבלה על ידי הסביבה, משהו שנראה לנו טריוויאלי בתחילת החיים, הופך למורכב ואנחנו מוצאים את עצמנו נלחמים על מנת לזכות בהכרה של הסביבה ובזכות ליהנות מהחופש להיות מי שאנחנו.

בתוך כך אלו, יש את חיות המחמד שלנו, שאוהבות אותנו כמו שתמיד רצינו. בלי דעות קדומות, בלי לשפוט, בלי תנאים. מתרגשות כל פעם מחדש כשאנחנו חוזרים הביתה, כאילו זו הפעם הראשונה. נרגשות מכל מבט ואסירות תודה על כל מגע. שמחות איתנו ברגעים המאושרים ומארחות לנו לחברה בימים הבודדים.

אם אתם עדיין לא מכירים את ההרגשה הזו, עכשיו זו ההזדמנות שלכם לאמץ בגאווה כלב, ולזכות באהבת אמת.

ביום רביעי, 18.5, ייערך במרכז הגאה גן-מאיר יום אימוץ בשיתוף עמותת “תנו לחיות לחיות”. יום האימוץ הוא חלק מפסטיבל תרבות גאה 2016 בסימן נשים בקהילה, ומטרתו היא העלאת המודעות לכלבים נטושים ועידוד אימוץ במקום קנייה. בשבילנו הוא פשוט הזדמנות מדהימה לרכוש חבר חדש.

במהלך יום האימוץ יתקיים הפנינג גדול עם מוזיקה, דוכנים, בירות, תצוגת אופנה לבגדי כלבים, הגרלה ואנשי ונשות ציבור והכי חשוב – כלבים מקסימים שמחפשים בית חם. בסוף ההפנינג תתקיים הרצאה בהנחיית פרופ’ יוסף טרקל מטעם אוניברסיטת תל-אביב על תרומתם של בעלי החיים להתפתחות מינקות ועד הגיל השלישי.

את ההפנינג ילווה שידור חי אינטרנטי מהאולפן הפתוח של ‘רדיו קול החיות’.

לקראת יום האימוץ הצטלמו פעילים ופעילות בקהילה עם חיות המחמד שלהם. במוצאי שבת 14.5 תוכלו לראות את הצילומים בתערוכה שתפתח בפאב האוויטה בת”א. עד אז, אתם מוזמנים להתרשם מהם כאן, ולהוסיף את התמונה שלכם עם חיית המחמד שלכם לעמוד הפייסבוק של יום האימוץ.

עוד בנושא:  "בואו להחיות יחד איתנו את הפורנו הגאה הישראלי"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן