fbpx

כשאת גומרת, את יודעת שאת גומרת. ואם את לא בטוחה, אז את לא גומרת

"לזייף בסקס זה כמו להסתיר את האוכל במפית מתחת לצלחת כי לא טעים לך. זה מלכלך, זה מיותר ובסוף סתם נשארת רעבה. עדיף היה, אם היית כנה ואומרת לה בפרצוף שהיא לא יודעת להכין לך את מה שאת אוהבת אבל שאת בטוחה, שהיא יכולה ללמוד"
זוגנשים
pexels | cc0

כשנטלי פורטמן אמרה: “Lying’s the most fun a girl can have without taking her clothes off”, (closer 2004(  ממש חשבתי לרגע שהיא צודקת. אבל אז נזכרתי בצעדים הראשונים של הפרקטיקה המינית הלסבית האישית שלי וצחקתי בקול רם.

במשך שנים מנסה הספרות המקצועית, אבל בעיקר זאת הממש לא מקצועית, לנסח דווקא במילים, מה הוא ה”סקס הלסבי” (ההוא שנשים עושות עם עוד נשים). ובסדר, לכל אחת יש את ההגדרה שלה לסקס’ או מגע מיני מתקדם’ או “הכיף ההוא שעשינו אז באוטו כשלא היה לנו מקום אחר להיות בו ביחד”. אבל השורה התחתונה היא תמיד זו, שאם יש בכל זאת משהו אחד שכולנו יכולות להסכים עליו זה יהיה שנטלי פורטמן הייתה צריכה לקבל אוסקר על התפקיד בסרט ההוא.

כי על סקס, נדמה לי שלעולם לא נסכים.

אז אולי זו רק אני והמש”קית ת”ש שלי שבילינו לילות שלמים באוטו הראשון שלי, נוגעות-לא נוגעות ולא מבינות מה קורה לגוף שלנו (וסבא מעולם לא חשב שזה מה שיקרה באוטו שהוא נתן לי כי לא היה יכול להמשיך לנהוג), אבל יש לי תחושה שאנחנו דווקא לא היחידות. למען האמת, זה אפילו לא ייחודי רק לחוויה הלסביסית הבת-עשרה-הארוניסטית, נאמר לי שגם סטרייטים/יות מחפשים/ות איפה להתחרמן בגיל הזה. ולהתחרמן זו בעצם המטרה, לא? כי סקס אי אפשר ממש לקרוא לזה, נכון? כן, כן, נסכים שלא להסכים.

אז מגע מיני מתקדם בביגוד מלא באוטו = התחרמנו ממש הרבה והיית צריכה להתקלח כשחזרת הביתה. אבל אם היה מגע מיני מתקדם בדיוק כזה, אבל זה היה במיטה? אז עולה השאלה למה הבגדים נשארו מעורבים בסיטואציה בכלל. וזה עדיין לא היה סקס. #סליחה.

אני מניחה שזה בעצם כמו טוסט, ואם הייתי פותחת את זה לסקר אני בטוחה שהייתי מקבלת בדיוק אותה כמות של גרסאות ל”טוסט”.

אבל למה בעצם לכל אחת מאיתנו יש הגדרה שהיא בהכרח שונה ל”סקס”? ומה בכל זאת מחבר בין כל הפעילויות המיניות המגוונות שאנחנו עושות במיטות וכדומה, ומכניס אותן תחת מטריה אחת? הרי חייב להיות משהו, לא? כי הכי כיף סקס מתחת למטריה בגשם.

עזבו, אני ליברלית בסופו של יום, וכל אחת שתעשה מה שבא לה ואיפה שבא לה ותקרא לזה סוס מצידי. אבל מה שכן – יש עניין אחד שאי אפשר ואפילו אסור להתווכח עליו, כי בעניין הזה, כשיש ספק – אין ספק. שלא גמרת.

כן, שמעת נכון, יש פה שחור ולבן ונכון ולא נכון ויש תשובה אחת בלבד. האורגזמה היא הייצור הכי מופלא עלי אדמות וכשהיא באה לבקר, להבדיל אלפי הבדלות מההיא שקוראות לה “אמא טבע”, זו חגיגה גדולה. אבל מעל לאלמנט הפסטיבל שבה, היא פשוט תותחית כמו מסר שיווקי מחודד היטב ויש לה שדר אחד והוא ברור כשמש על אקסטזי. כשאת גומרת, את יודעת שאת גומרת. ואם את לא בטוחה, אז את לא גומרת. ואם את מרגישה בין הרגליים רכבת שיוצאת משליטה וכל מה שבא לך זה שהיא, וכנראה גם הבחורה שכרגע שקועה לך שם, יתרסקו לתוך הקיר המהמם הזה שפועם וקורא לך לבוא – אז את גומרת.

ואיזה כיף זה כשזה קורה.

אז אם נחזור רגע למשוואה שאנחנו מנסות משום מה לפתור ביחד פה, האם אורגזמה = סקס? לא בהכרח. הרי אם ישבתן עם חברים והייתן שתיכן מכוסות חלקית על ידי שמיכה אחת והצלחת איכשהו להביא אותה עם יד אחת חבויה ממש ככה, בין המוני האנשים (שלושה זוגות נוספים ואף אחד מהם לא התעניין בכן ממילא), לרגע המופלא, אז בוודאי שלא מדובר פה על סקס. מה גם שסביר שהיא בכלל זייפה כדי שהרגע המביך בחייה ייגמר ומהר.

מה שמביא אותנו לנקודה החשובה מכל – אם עץ מזייף נפילה ביער, אבל אין אף אחת שם לראות את זה, האם זה בכל זאת היה סקס? כאומרת המשוררת, כן, גם אם היא זייפה זה עדיין נחשב ששכבתן אבל יש לכן הרבה על מה לעבוד, תקשורת זה הכל בחיים. וגם, חלאס עם זה, לזייף בסקס זה כמו להסתיר את האוכל במפית מתחת לצלחת כי לא טעים לך. זה מלכלך, זה מיותר ובסוף סתם נשארת רעבה. עדיף היה, אם היית כנה ואומרת לה בפרצוף שהיא לא יודעת להכין לך את מה שאת אוהבת אבל שאת בטוחה, שהיא יכולה ללמוד.

פה זה בדרך כלל החלק שבו אני פונה לטיפים בגרוש לסיוע בקידום והגשמה עצמיים. עם זאת, עשתה זאת הרבה לפני, גורו המין האמיתית, כפי שבנות ה-30++ מכירות אותה – מאדאם ג’וזפין האדירה (M<^>Jozefin), מנהלת פורום נשים לשעבר באתר Gogay. ופה אתן יכולות לקרוא על זה בהרחבה, ממש כל מה שאי פעם רציתן לדעת על פרקטיקה מינית לסביסית ולא ידעתן שאפשר לגגל על זה ולצחוק תוך כדי קריאה.

לסיום רק אוסיף שאם את מרגישה ששכבתן, אז כנראה שזה מה שקרה. אם לך זה הרגיש כמו סקס, אז זה כל מה שאת צריכה (ואם את מעשנת יש איזה קטע של סיגריה אחרי, לא בטוחה אם זה עדיין a thing). רק שימי לב שאת שם כי את רוצה להיות ושמי ששם איתך הם מספיק קשובים לך כדי לשים לב אם במקרה, את לא רוצה.

ולקינוח, כי על זה אין וויכוח אמיתי ואני יודעת שאני צודקת, טוסט הוא שתי פרוסות לחם עם גבנצ ביניהם, מעוכים ביחד בחום גבוה עד מידת קריספיות שחומה אך לא שרופה. אפשר ואפילו רצוי עם עגבניה ו/או זיתים לאמיצות.

תהנו 🙂

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

האייטם אליו נכנסת מכיל תוכן מיני.
אם זה לא סוג התוכן שציפית לראות פה, זה הזמן לעזוב.
שלא נצטרך להגיד “אמרנו לך”

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן