fbpx

כרטיס האשראי הגאה – כל רכישה מובילה לתרומה לקידום זכויות להט”ב

חברת virgin money בבריטניה הכריזה על השקת כרטיס אשראי בצבעי הקשת. בכל שימוש בכרטיס תתרום החברה כסף לעמותת סטונוול המקדמת נושאים להט"בים בבריטניה
virgin_money

חברת השירותים הפיננסיים Virgin Money בבריטניה הודיעה על השקת כרטיס האשראי “ריינבו”, כרטיס אשראי בצבעי הקשת, שישמש את לקוחותיה בבריטניה.

“כעסק, אנו מאמינים בחופש של העמיתים שלנו והלקוחות שלנו להיות עצמם ללא קשר לרקע שהם באים ממנו, הגזע שלהם או הנטייה המינית שלהם”, אמר דובר החברה, “השקת כרטיס האשראי “ריינבו” חוגגת ומציגה כיצד אנו מקדמים בזרועות פתוחות את הערכים שמאחורי הסמל הזה – ערכים של קבלה, גיוון ואהבה”.

מלבד הנראות הגאה של הכרטיס, הוא גם תורם ומסייע לקהילה – בכל פעם שמחזיקי הכרטיס ישתמשו בכרטיס במהלך שלושת החודשים הראשונים, תתרום חברת וירג’ין פאונד אחד לעמותת Stonewall.

“לארגונים יש את הכוח לגרום לשינוי, ואנחנו מאמינים שלפעולות קטנות יש את הכוח ליצור שינוי גדול”, אמר וויל ביילס, מנהל שותפויות חברתיות ב- Stonewall, “עיצוב הכרטיס הגאה הוא יוזמה מדהימה של חברת Virgin Money, ודרך פשוטה עבור לקוחותיה לצאת בהצהרה תוך תמיכה בעבודה שאנו עושים כדי לשפר את חייהם של להט”בים”.

בארגון סטונוול מסבירים כי הם ביצעו עבודת שטח על מנת לזהות את המקומות אליהם ינותב הכסף שיגיע מהכרטיס הגאה, וכי בראש סדר העדיפויות לשנים הקרובות נמצאים עידוד הרפורמה לאישור טיפולים לטרנסים, קידום חוקים נגד אפליה על בסיס נטייה מינית או זהות מגדרית ותמיכה במאמצים להקטין את פשעי השנאה נגד להט”ב.

Virgin Money היא לא המוסד הפיננסי הראשון שיוצא בצעד שיווקי הכולל כרטיסי אשראי ממותגים הקורצים לקהילה הגאה. בחודש מרץ השנה חשף הבנק האמריקאי US Bank את תכניתו להנפיק כרטיס חיוב בצבעי הקשת, ואף הכריז על תחרות עיצובים על מנת לבחור את עיצוב הכרטיס.

העיצוב הזוכה בתחרות זיכה את המעצבת אוליביה אוגבה בפרס כספי בשווי 7500 דולר, והכרטיס שעיצבה הפך לאחת האפשרויות לכרטיס האשראי מעוצב שמציע הבנק.

עוד בנושא:  בג"ץ קבע פה אחד: על המדינה לרשום זוגות נשים כאמהות בתעודות הלידה של ילדיהן המשותפים

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. Ccyclist הגב

    בבריטניה זה רעיון ותיק, לדודה שלי היה כרטיס אשראי עם לוגו של ויצו בשנות התשעים ובדיוק אותו העיקרון של קנייה בכרטיס ותרומה לעמותה נישתית של קהילה ספציפית.

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן