fbpx

“כמו פורנו, רק יותר טוב”

סרטונים של האתר האירוטי Himeros.tv מבקשים להציג הנאה ואקסטזה מינית של גברים שונים, ולהזכיר לצופים שגם להם מותר ליהנות מחושניות ואקסטזה. "גברים רבים ישמחו לצפות בסרטון אירוטי ולהתקל בדמויות שמזכירות להם את עצמם"
Sexual Ecstasy1

צפייה מדגמית בארוטיקה גאה עלולה לגרום לנו לחשוב שרק כוכבי פורנו שרירים מצויידים ב-20 ס”מ ומעלה יכולים ליהנות מאקסטזה מינית, פשוט בגלל העובדה שאלו האנשים שאנו רואים ברוב הסרטונים.

אבל קיימים ביטויים רבים אחרים של יופי, ורובנו לא מתאימים לקטגורית כוכבי הפורנו, אלא מגיעים בצורות, גדלים, צבעים וגילאים שונים, שאת רובם לא רואים בסרטים.

למרות ההנאה המתקבלת מצפייה בכוכבי פורנו חלקים, שזופים ומסותתים, לפעמים נחמד יותר לראות מגוון רחב יותר של גברים, או לצפות בסרטון ארוטי ולגלות בו השתקפות של עצמנו, שמזכירה לנו שגם אנחנו, עם המראה הרגיל שלנו, יצורים מיניים שמגיע להם ליהנות מריגוש מיני.

אתר הארוטיקה  Himeros.tv הפיק סרטון אירוטי ייחודי שמדגים קשרים אינטימיים ודי לוהטים בין גברים מגוונים.

הסרטון, הנושא את השם Dreamdusts, קורץ לתרבות הקרוזינג ולשפת המבטים המקובלת בקרב גברים הומואים שמנסים לברר מי עומד מולם ומה מידת התעניינותו.

המיוחד בסרטון הוא השימוש בגברים שונים המייצגים מודלים שונים של יופי, כאלה שאנחנו פחות מורגלים לראות על המסך כשאנו עסוקים בחקר הפנטזיות שלנו, ויותר ברחוב ובחיי היומיום.

מפיקי הסרטון סבורים שלמרות הליהוק הלא קונבנציונלי, גברים רבים דווקא יעריכו וישמחו לצפות בסרטון אירוטי ולהתקל בדמויות שמזכירות להם את עצמם.

“עבורנו זהו ניסוי”, מסביר הבלוגר דיווי ווייבי, שותף בהפקת הסרטון, “רוב הסרטונים שצילמנו מציגים דוגמנים המתאימים להגדרה המקובלת של יופי. יש לזה ערך מבחינה שווקית כי הדוגמנים האלה הם אלו שמביאים אנשים לאתר. אבל כשהאנשים האלה מגיעים לכאן, אני רוצה שהם יראו עוד משהו. אני רוצה שהם יראו את עצמם. וכשהם רואים את עצמם בסרטונים, אני רוצה שהם יבינו כמה סקסיים, עסיסיים ויפים הם באמת. כי, בסופו של דבר, אקסטזה מינית זו זכות מלידה של כולנו”.

Dreamdusts הוא רק אחד מהסרטונים הקיימים באתר, שמגדיר את עצמו “כמו פורנו, רק יותר טוב”.

“רובנו לומדים על סקס מצפייה בפורנו”, מסבירים יוזמי האתר, “אבל פורנו לא נוצר כדי ללמד אותנו על הנאה, חיבור או על כוחה של המיניות שלנו. האתר שלנו נועד כדי לשפר את חוויית המין והמיניות של כל אחד מאיתנו באמצעות סרטונים ארוטיים, שנוצרו בשיתוף של יועצי ומאמני מין מוסמכים עם קולנוענים מוכשרים”.

עוד בנושא:  אז מה רואים ביום כיפור? המלצות צפייה לחגי תשפ"ד

הסרטון מופץ בגרסה מצונרת ליוטיוב ובגרסה למבוגרים (לינק NSFW) בה ניתן לצפות באתר.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

האייטם אליו נכנסת מכיל תוכן מיני.
אם זה לא סוג התוכן שציפית לראות פה, זה הזמן לעזוב.
שלא נצטרך להגיד “אמרנו לך”

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן