fbpx

כל הגברים עשויים לבכות

מה היה קורה לו קבוצות שנאה היו משתלטות על ארה"ב ורודפות להט"בים? סרט אפוקליפטי המציג מציאות מטרידה שיכולה להתגשם בכל מקום בעולם
show_status_allmen

וודג’ גאה להציג: קצר וקולנוע. בכל יום שני נשתף אתכם בסרט להט”בי קצר, שיצטרף אל ספריית הסרטים הגאה שלנו


אפריל 2019, 3 שנים לאחר היבחרו של דונלד טראמפ לנשיא, וארצות הברית עוברת הפיכה. הרחובות נשלטים על ידי כנופיות חמושים הרודפים את כל מי ששונה.

זוג גברים מבועת, החושש מהתקפה של קבוצת שונאים, מסתגר בדירתו בגליינדייל קליפורניה, ומתכונן לברוח מאימת התוקפים אל מקום מסתור על מנת לשרוד.

בסרטו הקצר “All Men May Cry”, מציג הבמאי ג’וני צ’אנג מבט חטוף על מה יכול היה להיות אילו תומכיו מתודלקי השנאה של טראמפ היו משתלטים על המדינה. אך האמת היא שהתרחיש הזה יכול לקרות בכל מקום בעולם, ובמקומות רבים הוא מתרחש כבר עכשיו.

צ’אנג, שצילם את הסרט עוד לפני שטראמפ זכה בבחירות, הסביר כי כבר בזמן צילומי הסרט הרגיש  “תחושה לא מוכרת של פחד” לגבי התוצאה האפשרית. לאחר בחירתו של טראמפ רשמית, קרא צ’אנג לצופים להשיב מלחמה כדי למנוע מהפנטזיה שלו מלהפוך למציאות.

“אנחנו חייבים להילחם על החופש והשוויון שלנו כבני אדם”, כתב בפייסבוק, “בין אם אתה להט”ב, מוסלמי, אסייתי, זר, או, למען האמת, כל אחד על הפלנטה הזאת, אנחנו לא צריכים לחיות בפחד. אנחנו חייבים להתייחס אל הפחדים שלנו כמציאות פוטנציאלית ולא “כנראה לא יקרה”. אנו שולטים על העתיד שלנו ואנחנו שולטים על שינויו”.

קטגוריות צפייה:
דרמה
אפוקליפטי
אלימות

עוד בנושא:  דנה אינטרנשיונל בשיתוף מלכי ומלכות הדראג בישראל קוראים להחזרת החטופים עכשיו

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן