fbpx

יריד גאווה במתחם שרונה – נשים לשם שינוי

פיקניק משפחות גאות, הופעות ושוק אכרות - יום אחרי המצעד מתחם שרונה מזמין אתכם לארוע שכולו אמנות, יצירה ונשים
שרונה

יום לאחר מצעד הגאווה בת”א, ייערך יריד במתחם שרונה בנושא – נשים לשם שינוי. הפעם, לשם שינוי, זהו באמת אירוע שנוצר כולו על ידי נשים.

על במת ההופעות יעלו מוזיקאיות יוצרות עם הופעות מגוונות. בשעה 11:00 תפתח את ההופעות החיות הזמרת אפרת קולברג והקפוצים. מיד אחריה תעלה סיוון עמרן, מוסיקאית יוצרת ובסיסטית מעוטף עזה, ואז היישר מבאר שבע קארין צרפתי ואביב נויימן במופע “חושפים את כל השחיתויות”. ההופעה הכי רחוקה מגיעה ליריד מבית הילל – Shusha & The Brandjah, הרכב רגאיי בהנהגתה של היוצרת והזמרת שושה אונימה.

לאחר הפסקה קצרה יתחדשו ההופעות בשעה 16:00 עם מופע קצב ותנועה אנרגטי המשלב תיפוף מחול ושירה של ‘3 מקלות’ – להקה המורכבת מאמניות יוצרת רב תחומיות ושמה לה למטרה לקדם יצירה נשית מקורית.

במתחם פיקניק המשפחות הגאות, תחת צל העצים, על כר הדשא שבמתחם שרונה – תוכלו לערוך פיקניק עם משפחותיכם\ן. במתחם תוכלו לרכוש את סל הפיקניק המושלם מבית PICNIC (או להביא מהבית). בין השעות 11:00-17:00 תתקיים הפעלה של הפרחת בועות ענק.

עוד ביריד יתקיים שוק איכרות, המורכב מנשים יוצרות מכל רחבי הארץ, מכל סוגי האמניות והאומנות. בשוק תוכלו ליהנות מיצירה נשית, תכשיטים בעבודת יד, קרמיקות, ציורים, צילומים, בגדים לילדות וילדים, בובות, כובעים ואין סוף אוצרות בעבודות יד (ואפילו ספרים מעוררי השראה).

יריד גאווה במתחם שרונה | יום שבת 4.6.16 | 10:00 – 18:00

עוד בנושא:  דנה אינטרנשיונל בשיתוף מלכי ומלכות הדראג בישראל קוראים להחזרת החטופים עכשיו

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן