fbpx

בעקבות ב”ש: יו”ר ארגון להבה קורא להפגין מול מצעד הגאווה בירושלים

"הסחי והמאוס של החברה, תחתית החבית של המין האנושי", אלו רק חלק מההגדרות שמעניק יו"ר ארגון להב"ה לקהילה הגאה. במאמר שטוף שנאה והסתה הוא קורא לעצור את המצעד בירושלים
2flags
2 flagsNeil Ward | CC BY 2.0

“עורו יהודים! בואו להפגין נגד התועבה”. במילים אלו נפתח מאמרו של יו”ר ארגון להבה בני גופשטיין, הקורא להצטרך להפגנה לעצירת מצעד הגאווה בירושלים.

במאמר, שפורסם באתר החרדי חדרי חרדים, מפרט גופשטיין את סלידתו מהקהילה הגאה ואת חשיבות ההתנגדות למצעדים, ומאשים את מדינת ישראל התומכת ומעודדת אותם.

“ביום חמישי הקרוב בשעה 17:00 בגן הפעמון בירושלים, נערך לעצור את מצעד הגאווה, בו יופיעו כל הסחי והמאוס של החברה, תחתית החבית של המין האנושי, שכל מטרתם להפיץ את הזוהמה שלהם ולטנף את אווירה של עיר הקודש. היום במדינת היהודים (שאמורה להיות גם מדינה יהודית) מכירים באותה צורת חיים כדבר לגיטימי, וראשי השלטון אף תומכים ב”זכותם” של אותם אנשים לחיות כבהמות. על זה אמורים לרעוד אמות הספים, ובימים עברו הציבור החרדי לא היה שותק על כך. אך כפי שאמרתי, היום השתנו העתים, הפרקטיות והפשרנות שולטות בכיפה, ואין עם מי לדבר”.

את הכוח המחודש להתנגד למצעד בירושלים שואבים המתנגדים מאירועי שבוע שעבר בבאר שבע. ההחלטה של חברי הבית הגאה בבאר שבע שלא לצעוד בתוואי שהוצע על ידי בית המשפט אלא לקיים עצרת מחאה ברחבת העירייה, נתפסת על ידי מתנגדי מצעדי הגאווה כניצחון, ומחזקת את ניסיונותיהם לשחזר את הנצחון גם בערים אחרות.

“ראוי לציין לשבח את הרב יהודה דרעי, רבה של באר שבע, שלחם בחרוף נפש כנגד קיומו של מצעד התועבה בבאר שבע, ובאמצעות מאבק בלתי מתפשר הצליח למנוע את המצעד. הוא לא התיפייף ולא התחנף, אלא זעק את הזעקה היהודית, את הזעקה שכל בן-אנוש, אפילו גוי הגון, אמור לזעוק כנגד אותם מתועבים, וניצח בכח הנחישות וחוסר ההשלמה עם ה”מציאות” וה”ריאליות”. כדאי לאנשי ירושלים ללמוד מהרב דרעי ולנקוט באותה גישה ישנה וטובה, גישה של מלחמה על קודשי ה’, בלא פשרות ובלא חנופה, בלא השלמה ובלא כניעה ורפיסות”.


מצעד הגאווה בירושלים יתקיים ביום חמישי 21.7.16 בשעה 16:15 | המצעד יחל בהפנינג בגן הפעמון ויסתיים בגן העצמאות

עוד בנושא:  בג"צ קבע פה אחד: "זוגות להט"בים יכולים לאמץ ילדים"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. ינקלה הגב

    חברים, בואו בהמוניכם, הסתננו לתוך הצועדים, התרכזו במקום אחד ועצרו!!! כך נוכל לעצור את המצעד ללא אלימות!!! בשעה 18:45 בדיוק כולם עוצרים!!!

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן