fbpx

יום צילום פורטרטים לקראת יום הנראות הטרנסי

חניכי הקבוצה הטרנסית באיגי מזמינים חברים בקהילה הטרנסית להצטלם לפרויקט מיוחד ליום הנראות הטרנסג'נדרי. "לתת לקהילה הטרנסית פנים, והרבה מהן"

ב-31.3 יצוין יום הנראות הטרנסג’נדרית, שנועד לציון הישגיה של הקהילה הטרנסג’נדרית לצד העלאת המודעות לקשיים היומיומיים עמם מתמודדים חברי הקהילה.

את יום הנראות הטרנסי 2018 החליטו חניכי הקבוצה הטרנסית באיגי לציין בארוע: תערוכה והקרנת סרט קצר (3 דק׳). ביום שלישי הקרוב (6.2) יקיימו חניכי הקבוצה יום צילומים אליו מוזמנים כל מי שרוצה להצטלם ולהעשיר את התערוכה בעוד פורטרט טרנסי ישראלי.

“לקראת יום הניראות הטרנסי, אני ומספר של נערים טרנסים, ביחד עם המדריכים שלנו, החלטנו להפיק סירטון ותערוכה המלווים זה את זה”, מסביר סהר, חניך קבוצה טרנס* איגי, ” התערוכה תהיה תערוכת פורטרטים, כל המצולמים יהיו חברים בקהילה הטרנסית, מכל רחבי הספקטרום. בשלב הזה כבר אין לי ספק שזה לא פרוייקט קל, אבל הוא פרוייקט חשוב, גם בשבילי וכל מי שמשתתף בפרוייקט. יש הרבה סקרונות ומבוכה, ולעיתים עויינות, כשהקהל הרחב נתקל בנושא הקהילה הטרנסית. אני חושב שהרבה מהאנשים פשוט רואים אותנו כקונספט חסר פנים לפעמים, או שהם נזכרים באיזה סלבריטי שניים  שהם ראו איפשהו, אבל משהו מאוד זר.  עבור האנשים האלה, וגם עבורנו, הייתי רוצה לתת ביום הניראות, יצוג לקהילה הטרנסית, יצוג רחב ואנושי. הייתי רוצה לתת לקהילה הטרנסית פנים, והרבה מהן”.

עוד בנושא:  תראו אותנו - פרויקט צילומים מיוחד לציון יום הנראות הטרנסג'נדרית

יום הנראות הטרנסי צוין לראשונה בארה”ב ב-2009, פעולה שהחלה האקטיבסיטית טרנסית רייצ’ל קרנדול בכדי להעלות מודעות לקיומה והתמודדות חברי הקהילה  ביום ממלכתי וחיובי יותר מיום הזכרון הטרנסי שהיה היום היחיד שהוקדש לקהילה הטרנסג’נדרית. יום הנראות הטרנסי מבקש להכיר בקיומם הרבגוני ולחגוג את חברי הקהילה החיים.

“ארוע שכזה המובל בידי צעירים מן הקהילה כקבוצה הנו ראשוני ומבשר סנוניות של קהילה מתגבשת ומתחזקת”, אומרת מאיה ארבל, מלוות הקבוצה, “אנחנו רוצים לחגוג את עצמנו במגוון בו אנחנו מגיעות ולהראות לכולם, טרנס* באשר הם ולסיסג’נדרים, לה”בים וסטרייטים שא.נשים טרנס קיימים בכל גיל בכל מעמד ובכל היבט אסתטי ולכן פונים לכל מי שרוצה להצטלם ולהעשיר את התערוכה בעוד פורטרט טרנסי ישראלי להגיע להצטלם איתנו”.

צילומים לתערוכה | יום שלישי 6.2 בשעה 17:00 | אולם התאטרון של המרכז הגאה

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן