fbpx

יאללה ביי – נפרדים מרב העיר ב”ש

הרב יהודה דרעי הודיע לראש עיריית באר שבע כי יתפטר מתפקידו במידה ו"מצעד התועבה" יצעד ברחובות העיר. וודג' מנצלת את ההזדמנות להפרד מהרב ולהודות לו על פינוי התפקיד
יהודה דרעי | צילום: יצחק בצון | CC BY-SA 3.0
יהודה דרעי | צילום: יצחק בצון | CC BY-SA 3.0

מערכת וודג’ מודה מקרב לב לרב יהודה דרעי, רבה של העיר באר שבע (ואח של), על שנים בהן התנגד למצעד הגאווה בעיר והפעיל סחטנות כלפי העירייה במטרה לאלץ את הקהילה הגאה בעיר לחגוג באירוע גאווה במתחם סגור.

עוד קודם לכן, כאשר שימש כרבה של שכונת רמות בירושלים ועמד בראשו של כולל “קול יהודה” שיפר פלאים את מאזן הכספים של הכולל בעזרת 400,000 ₪ שגייס דרך אחיו אריה דרעי שהורשע על כך בהפרת אמונים.

גם השנה, לאחר ששמע הרב כי לראשונה בהיסטוריה יתקיים בבאר שבע מצעד גאווה, צעד שלמענו פעלה הקהילה בשיתוף הבית הגאה, העמותה לזכויות האזרח ובג”צ (שהרי זה מחוץ לחוק לאסור הפגנה אם אינה מהווה איום לציבור). פנה הרב לראש עיריית ב”ש ודרש לקיים אירוע סגור.

על פי הפרסומים באתר חרדים 10, הציג הרב דרישה לראש העיר לקיים האירוע במקום סגור. במידה ולא – יבקש הרב ממועצת חכמי התורה של ש”ס להורות לנציגות המקומית של ש”ס לפרוש מהקואליציה או שיתפטר מתפקידו.

אנו שמחים על החלטתו של הרב, מאחלים לו בהצלחה בהמשך דרכו ומודים לו על פינוי מקומו, שמאפשר מינוי רב חדש, ששם לנגד עיניו את טובת הציבור ומכבד את החלטת בג”צ ורוח הדמוקרטיה.

במקביל, אתר החדשות של העיר באר שבע נט, מקיים סקר בקרב הקוראים האם המצעד בעיר צריך להתקיים או לא. אתם מוזמנים להכנס לאתר ולהשתתף בסקר.

נתראה ביום חמישי במצעד הראשון בבאר שבע!

עוד בנושא:  עשתה היסטוריה: שילה ויינברג היא חברת המועצה הטרנסית הראשונה בישראל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. חנן הגב

    בושה וחרפה לרוביק את הולך להפסיד איש ענק ועצום אף אחד פה לא מגיע לסנדל שלו מה אתם רוצים בדיוק שהילדים יראו את הגועל נפש שלכם תעשו בביתכם מה שבא לכם אבל עם ראש עיר כזה שנותן יד אין לי מה להגיד רק דבר אחד רוביק תצלם את המשרד שלך טוב כי בפעם הבא לא תיבחר מי שהולך נגד בורא עולם ימצא את עצמו במקום אחר

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן