fbpx

חתונה תחת סגר – זוג נשים התחתן דרך החלון ברחוב בניו יורק

לאחר שראש עיריית ניו יורק הכריז על סגירת לשכת הנישואין בשל הקורונה, חתונתן של ריילי ואמנדה התקיימה ברחוב, בעוד מנהל הטקס נמצא בחלון שבקומה הרביעית
חתונה מרפסת
צילום מתוך אינסטגרם | reillyjennings

נגיף הקורונה ממשיך להתפשט ברחבי העולם ומשבש את שגרת חיינו. המשק קופא, התנועה נעצרת והחיים מושהים. אנשים בישראל וברוב מדינות העולם נכנסים לבידוד או נקראים לשמור על ריחוק חברתי במאמץ לעצור את התפשטות הנגיף, וברחובות הריקים בערי העולם כמעט ולא קורה שום דבר.

אך העוברים ושבים (המעטים) ברחוב אחד בניו יורק נקלעו למחזה מחמם לב, כשזוג נשים התחתנו באמצע הרחוב.

חתונתן של ריילי ג’נינגס וזוגתה אמנדה הייתה אמורה להתקיים באוקטובר השנה, אך השתייים הרגישו כי במצב הנוכחי לא סביר שהחתונה תתקיים. במקום להמשיך ולדחות את החתונה, החליטו השניים להקדים אותה ולהתאים אותה למצב הקיים.

ביום שישי האחרון (20 במרץ), הן ניגשו לבית העירייה לקבל את רישיון הנישואין שלהן, משם המשיכו בדרך לבית המשפט המקומי. אך התכניות שלהן השתבשו כשראש עיריית ניו יורק הודיע על סגירתה המיידית של לשכת הנישואין.

ג’נינגס וזוגתה היו שבורות לב, עד שהן קיבלו הודעה מחברם מאט ווילסון, שהסביר להן שהוא מוסמך לנהל נישואים במדינה. השתיים הבינו מיד שאת ההזדמנות הזו אסור להן לפספס.

“סיימנו את ישיבות העבודה שלנו, ומיד צעדנו לכיוון דירתו ונעמדנו מתחת לחלון שבקומה הרביעית, כשלצידנו ארבעה מחברינו הטובים ביותר, יחד עם כל תושבי השכונה שהסתכלו עלינו מהחלונות”.

חבריהם של הזוג ישבו במכוניות וצפו מרחוק בטקס בזמן שווילסון מחתן את בנות הזוג מחלון דירתו שבקומה הרביעית, במאמץ לציית להנחיות לריחוק פיזי.

בסיום הטקס, אמנדה וריילי שברו את ההנחיות, ונישקו אחת את השניה לקול קריאות השמחה של השכנים שהציצו מהחלונות.

“בתוך כל חוסר הוודאות והייאוש שכולנו חשים כרגע, להינשא לאהבת חיי היה מושלם”, כתבה ג’נינגס, “חיכיתי ארבע שנים לקרוא לאמנדה אשתי. זה היה הדובדבן שמונח מעל האהבה שאני מרגישה כל יום”.

בפוסט נפרד, הפצירה ג’נינגס באנשים להעסיק את ווילסון ולהזמין אותו לערוך “כל חתונה אי פעם” לאחר שהצליח לנהל את הטקס מחלון הקומה הרביעית.

עוד בנושא:  ארגוני הסברה קוראים ללהט"ב אמריקאים לגנות את התקפת חמאס נגד ישראל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן