fbpx

חשד לתקיפה על רקע הומופובי בתל אביב

משטרתתא
מבזק

שלושה צעירים מיפו נעצרו בסוף השבוע בחשד שתקפו בלילה שבין שישי לשבת שלושה גברים שיצאו ממסיבה של הקהילה הגאה במועדון “האומן” בתל אביב.

קורבן אחד נשדד, לקורבן אחר ריסקו את הלסת ולקורבן השלישי פרקו את הכתף ואפו נשבר.

לטענת המשטרה התקיפה האלימה בוצעה על רקע הומופובי, זאת לאחר שהקורבנות סיפרו לשוטרים כי לפני שהותקפו הם הוקנטו על ידי התוקפים על רקע נטייתם המינית.

אתמול בלילה הובאו שלושת החשודים, בשנות ה-20 לחייהם, לבית משפט השלום בת”א, שם ביקש נציג המשטרה להאריך את מעצרם בשישה ימים. החשודים הכחישו כל מעורבות באירוע.

המשטרה מנהלת מצוד אחר חשוד רביעי שכל הנראה נמלט מהמקום.

“אמש, בלב ת”א ובמהלך בילוי שגרתי, הותקפו באלימות שלושה צעירים, שניים מהם חברי קהילת הבית הפתוח בירושלים”, מסר ערן גלובוס, יו”ר הבית הפתוח בירושלים לגאווה ולסובלנות, “אחד מהם נזקק לטיפול רפואי – אנו מודים לרופאי ביה”ח וולפסון על הטיפול בו.

למנהיגים ששותקים עכשיו שתיקה רמה: תתעוררו. החיים שלנו אינם הפקר! שלושה צעירים הותקפו בלב ת”א רק בגלל זהותם ושונותם. לא למדתם דבר מרצח שירה בנקי ז”ל?

שר החינוך בנט – תודיע עוד היום שפעילות החינוך של ארגוני הקהילה, בהובלת חוש”ן, תגיע לכל בית ספר שירצה בכך. ראשי מפלגות ומועמדים לכנסת – תתחייבו שלא תשבו בקואליציה שתזניח את הביטחון של אזרחי ישראל.

אמש חברים שלי הותקפו רק בגלל שנאה ובורות. אם לא נתעורר, מחר אלה יהיו החברים שלכם. שנאה ולהט”בופוביה הן נגע סרטני בחברה הישראלית. אם לא נמגר אותו – הוא ימגר אותנו. זה בידיים שלנו לבנות כאן חברת מופת ישראלית שבה פשעי שנאה הם זיכרון רחוק. בשביל זה אנחנו צריכים אתכם איתנו, עכשיו ובמצעד הגאווה והסובלנות ההיסטורי ב-6.6.19 בירושלים. הגיע הזמן”.

עוד בנושא:  בג"צ קבע פה אחד: "זוגות להט"בים יכולים לאמץ ילדים"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן