fbpx

“אין דברים מביכים, רק דברים מצחיקים”

ראיון עם היוצר, הכותב והגיבור של סדרת הרשת "השותף הגיי שלי" שמצלם בימים אלו פרק פיילוט במטרה למכור את הסדרה לטלוויזיה
mgr

כל מי שהתגורר עם שותף או שותפה, יודע כי כמות האינטראקציות המוזרות, מביכות, הזויות ומצחיקות היא אינסופית. העובדה הזו נכונה אף יותר כאשר אחד השותפים הוא גיי והשני סטרייט.

וההוכחה – סדרת הרשת MY GAY ROOMATE, של היוצרים נועם אש ואוסטין בנינגס. הסדרה, שהפכה לקאלט וצברה עשרות אלפי מנויים ביוטיוב, מציגה סיטואציות קומיות עד אבסורדיות מחיי היום יום של שני שותפים לקולג’ – ניק כהן, צעיר יהודי שלא מזמן יצא מהארון, ושותפיו הסטרייטים המתחלפים במהלך העונות.

השילוב הוכיח את עצמו והפך את הסדרה לאחת מסדרות האינטרנט הגדולות בעולם עם יותר מ-5.5 מיליון צופים ומעל ל-57,400 מנויים ביוטיוב.

עכשיו, אחרי 3 עונות מוצלחות, השניים מתכננים להפוך את הסדרה מסדרת רשת לסיטקום באורך של 30 דקות. לצורך כך כתבו השניים תסריט לפרק פיילוט בן חצי שעה, גייסו שחקנים נוספים שישתתפו בפרק ופתחו בקמפיין קיקסטארט במטרה לגייס כסף להפקת הפרק.

“אני חושב שסוד ההצלחה של הסדרה הוא ההפכים הרבים שבה”, אומר יוצר הסדרה נועם אש ל-WDG, “יש שילוב מיוחד של הומור ולב, בדיחות גסות אבל גם הרבה תמימות. בסופו של דבר זה סיפור של חברות, וחברות זה דבר אוניברסלי שכולם מתחברים אליו”.

איך זה מרגיש כשמזהים אותך בתור ה- GAY ROOMATE?
“כשמזהים אותי ברחוב זה מאוד מרגש ונוגע ללב, כי כשאנחנו יוצרים את הסידרה זה לא כמו בתיאטרון, אנחנו לא רואים את הקהל. אבל כשאתה נפגש פנים מול פנים עם מישהו שראה את כל הסידרה, ואוהב את הסיפורים שאתה מספר זה מאוד מרגש. יש גם קשר מיוחד שנוצר, גם עם זה רק לרגע אחד, מעין הבנה הדדית או בדיחה משותפת. זה מאוד מיוחד”.

האם הרעיונות בסדרה מבוססים על החיים האמיתיים שלך?
“בהחלט. הסידרה מבוססת על החיים שלי ושל השותף שלי לחדר מהאוניברסיטה. גרנו יחד כל ה-4 שנים. אנחנו אוהבים לומר שהסידרה היא גירסא תיאטרלית ומוגזמת מאוד של דברים מסויימים שקרו לנו או לחברים שלנו. רוב העלילה לגמרי בידיונית, אבל יש גרעין אמת”.

האם יש נושא שהיה מביך אתכם לעשות עליו פרק? או שהכל פתוח?
“אין דברים מביכים, רק דברים מצחיקים. אין שום דבר שהיה מביך אותנו לעשות עליו פרק, ולהפך — ככול שיותר מביך יותר טוב! אלה הדברים הכי מצחיקים והכי אנושיים. לא אומר יותר מזה כדי לא להרוס, אבל בפיילוט יש סצנה שמבוססת על הדבר הכי מביך שאי פעם קרה לי. וזה הולך להיות טובבבבבבב”.

עוד בנושא:  אז מה רואים ב-TLVFest 2023?

מתי נראה דמות אורחת ישראלית בסדרה? 
“כמה שיותר מהר! צריך עוד כמה חוץ ממני, אני בודד חחח. נא לשלוח אלי ומהר!!”

פרטים נוספים על הפיילוט המתוכנן בעמוד קמפיין קיקסטארט של הסדרה


 

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן