fbpx

חגיגת הגאווה של אגאדיר

לחמניות גאווה וקוקטייל בצבעי הקשת - רשת המזון אגאדיר ממלאת בגאווה את הלב (ואת הבטן)
אגאדיר6

בימים בהם דגל גאווה מתנופף על כל חנות, קיוסק ופיצוציה, מי שרוצה להבליט את תמיכתו בקהילה חייב לחשוב על פתרונות יצירתיים יותר. רשת ההמבורגרים אגאדיר הלכה עד הסוף והחליטה ליצור ארוחת גאווה שלמה.

המנה הגאה, שזכתה לשם Freedom burger, מורכבת מההמבורגר המפורסם של הרשת המוגש בלחמנייה שנצבעה במיץ סלק טבעי על מנת להעביר את המסר בכל המבורגר שיוצא מהמטבח.

ארוחת הגאווה המיוחדת מוצעת בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ וכוללת לחמניית סלק, המבורגר מקסי 220 גר’ / המבורגר פטריות צמחוני, צ’יפס ושתייה, בעלות של 69 ש”ח.

עוד במסגרת חגיגת הגאווה של הרשת, הוציאה הרשת קוקטייל גאווה מיוחד – המורכב משכבות של גרנדין, מיץ תפוזים, מיץ אננס, מידורי, וודקה ובלו קירסאו היוצרות יחד את דגל הגאווה.

אגאדיר

“אנחנו גאים לקחת חלק בשבוע הגאווה”, אמר מנכ”ל הרשת איתן טרבלוס, ל-WDG, “חלק נכבד מהלקוחות שלנו שייכים לקהילה ומאד אוהבים את המותג ואנחנו אוהבים אותם בחזרה. זהו חג של הקהילה ואנחנו רוצים לחגוג איתם ולתת להם הרגשה ביתית. הם אצלנו כל השנה ואנחנו רוצים להעניק להם קצת מאתנו בתקופה המיוחדת הזו בשנה”.

עוד הוסיף טרבלוס כי הוחלט על מכירת המנה הגאה בכל סניפי הרשת בכל רחבי הארץ כדי להעביר את המסר שהקהילה הגאה נמצאת בכל מקום בארץ ולא רק בתל אביב, וכי אגאדיר נמצאת גם היא שם בשבילם בכל מקום בארץ.

רוצים ליהנות מארוחת Freedom Burger? הכנסו עכשיו לאתר של אגאדיר ומצאו את הסניף הקרוב אליכם. בתאבון!

עוד בנושא:  על רקע גל הטרנספוביה: התחדשות בהנהגה של הארגונים הטרנסיים

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן