fbpx

חבר כנסת, צייר לי משפחה

במסגרת תערוכת ציורי הילדים של ארגון חוש"ן שתתקיים ביום שלישי בכנסת, יוזמנו חברי הכנסת לצבוע דפי צביעה ענקיים המציגים משפחות להט"ביות, ולצפות בציורי ילדים בנושאי משפחות הקשת ומגדר
df3

ביום שלישי 23.2 יתקיים בכנסת יום זכויות הלהט”ב, בו תייחד לראשונה הכנסת יום שלם המיועד כולו לפעילות ודיונים בנושאים להט”בים.

בנוסף לדיונים בוועדות ובמליאה, יתקיימו מגוון פעילויות במרחבים הציבוריים של המשכן, ביניהן תערוכת ציורי ילדים, יזמה משותפת של השדולה הגאה בכנסת וארגון חוש”ן  (חינוך ושינוי) – מרכז החינוך וההסברה של הקהילה הגאה בישראל, ובסיועו של אסף וייס, מרכז השדולה הגאה שסייע רבות בארגון התערוכה.

במסגרת התערוכה יוצבו דפי צביעה מוגדלים (בעיצובה של דניאל פלג) וחברי הכנסת והציבור הרחב יתבקשו לתרום את חלקם ואת הטאץ’ האישי שלהם בצביעת הדפים.

df1 df2

 


“לאחרונה התחלנו לשווק פעילות הכשרת מחנכים ומחנכות בגיל הרך לעיסוק בסוגיות של משפחות הקשת הגאה וזהות מגדרית של הילדיםות”, הסביר מיקי זאידל, דובר חוש”ן, “אנחנו גם מפיצות לציבור דפי צביעה שתפקידם לגוון את היצוגים להם הילדותים נחשפים, ולהראות עוד סוגים של משפחות, כמו גם לשבור קבעונות לגבי תפקידי מגדר (נערה שמשחקת כדורגל או ילד שרוקד בלט). אנחנו שמחים שחברי וחברות הכנסת יבואו לצבוע יחד איתנו את האיורים, ועוד יותר נשמח כאשר יסייעו לנו לצבוע את החינוך בכל הרמות בצבעים של סובלנות וקבלת האחר והשונה”.

עוד בתערוכה יוצגו ציורי ילדים בנושאי מגדר ומשפחות הקשת, אשר נבחרו ורוכזו על ידי ארגון חוש”ן. באלבום התערוכה בעמוד הפייסבוק של חוש”ן תוכלו לראות את כל ציורי הילדים שיוצגו בתערוכה:

עוד בנושא:  אהבה שווה - תערוכת צילומי זוגות להט"ב ביום חתונתם

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן