fbpx

זה לא רק ספורט – טורניר נשים חרשות-שומעות

SHE SPORTS מזמינה אתכן לטורניר כדורגל ראשון מסוגו - טורניר נשים חרשות-שומעות, הכולל מגוון פעילויות גם לחסרות ניסיון קודם | "ליצור עוד פלטפורמה ליצירת קשרים, בילוי ופעילות גופנית"
SHESPORT2
צילום: מורן ימין

ביום שישי 22.11.19, בשעה 9:00 בבוקר, יערך ב”ספורטק” דרום תל אביב טורניר כדורגל חרשות – שומעות הראשון מסוגו. הטורניר מיועד לנשים בגילאי 16+, שכל המשותף להן הוא אהבה לספורט, ואין צורך בניסיון קודם.

במסגרת האירוע המרגש והמיוחד, יתקיימו במתחם מספר פעילויות מלבד לטורניר הכדורגל עצמו, וזאת על מנת לאפשר לכולן ללמוד, לחוות ולהתנסות בדברים חדשים.

תוכלו ליהנות מביקור בדוכן ללימודי שס”י (שפת סימנים ישראלית), ומפעילויות ללימוד טכניקות כדורגל ותקשורת על המגרש וכקבוצה. כמובן שמדובר באירוע נגיש אשר ילווה במתורגמנית שפת-סימנים, מתחילתו ועד סופו.

הטורניר הוקם על ידי SHE SPORTS – מיזם חברתי שמטרתו להגדיל את כמות הנשים העוסקות בספורט קבוצתי בשיתוף נופר סבן מזור, פעילת לקידום ומינוף ספורט חרשים, וזאת על מנת לקדם ולשלב נשים בספורט ולהוות פלטפורמה איכותית לחיבור של נשים לענפי הספורט השונים.

הטורניר הוקם מתוך האמונה של חברות SHE SPORTS, שספורט קבוצתי הוא אמצעי יעיל ומהנה בו זמנית, בכל הקשור לגישור וחיבור בין אוכלוסיות שונות, חיזוק תקשורת בין אישית, שיפור הביטחון העצמי ותחושת מסוגלות, ובעיקר מציע שפה משותפת להתמודדות עם אתגרים.

צילום: מורן ימין

את הרעיון למיזם של SHE SPORTS יזמה שני טל באפריל האחרון ואליה חברו בהמשך גם לישי קצב ואדוה אסל. יחד הן הקימו את הפלטפורמה הזו לקידום ספורט נשי, מתוך החזון המשותף לייצור של יותר מרחבים המיועדים לפעילויות נשים קבוצתיות.

כיום פועלות במסגרת המיזם באופן סדיר קבוצות כדורעף, כדורגל וכדורסל. בנוסף, ישנה את קהילת הפייסבוק המונה כ1400 נשים וזו מייצרת את האפשרות הנגישה והנוחה למציאת קבוצות שונות ויצירת שיתופי פעולה ספורטיביים כמו מציאת פרטנריות לריצה, משחקי טניס ועוד.

אחד מהאירועים הבולטים של המיזם שהתקיים בספטמבר האחרון, הוא טורניר כדורעף- סוף קיץ בחוף גאולה שבתל אביב. בטורניר לקחו חלק כ40 נשים, אשר התאמנו והשתתפו בפעילות במשך ארבעה חודשים.

מחברות המיזם עוד נמסר כי הפרויקט הבא יהיה עם הקהילה הגאה בשיתוף אחד הארגונים שלה. “בתור נשים להט”ביות חשוב לנו לקדם את הפעילות שלנו גם בקרב הקהילה הגאה וליצור עוד פלטפורמה ליצירת קשרים, בילוי ופעילות גופנית”.

טורניר הכדורגל חרשות-שומעות נערך מתקיים בשיתוף Align Technology, Inc. IL HQ, עיריית תל-אביב-יפו, ההתאחדות לכדורגל בישראל – The Israel Football Association, Value Sports – עמותת ערכים בספורט.

ניתן לעקוב אחר הפעילות המגוונות של SHE SPORTS בעמוד הפייסבוק.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן