fbpx

ויוה ל-A-DIVA: מועדון הדראג חוזר

שנה חדשה, מופע חדש, מלכה חדשה - מועדון הדראג A-DIVA, בניהולן של רמה רימינג ודייזי ביץ', ערך בשבועות האחרונים תחרות לבחירת מלכות הדראג שיצטרפו לצוות הקבוע. המלכות הנבחרות הוכתרו על ידי מלכת היופי לשנת 2012 שני חזן וזהשחקנית לוסי דובינצ'יק בארוע גמר נוצץ. "באנו לרענן את השורות. להכניס דם חדש. אנחנו רעבות"
divafb

צילום: לי ליסטר


לפני כחודשיים נפתח בתל אביב ליין הדראג A-DIVA, במטרה לשחזר את ההצלחה של מועדון ה-DIVA המקורי ולהחזיר את הופעות הדראג לחלק מתרבות הצריכה של הקהל הרחב.

“כל הליינים ומופעי הדראג שהיו קיימים מאז סגירתו של מועדון ה-DIVA לפני יותר מעשור, פנו בעיקר לקהל הלהט”בי”, מסבירה רמה רימינג, שאחראית יחד עם דייזי ביץ’ לפתיחה המחודשת, “ה-DIVA היה שונה בכך שהוא פונה לקהל הרחב. יש גם להט”בים, אבל יש גם מסיבות רווקות, ימי הולדת ואפילו גיבושונים של עובדים, וזה מה שאנחנו מנסות לשחזר”.

לאחר כמה הופעות בהן הועלו נאמברים מוכרים לצד נאמברים חדשים, תועלה החל ממוצ”ש הבא (7.1) תכנית אומנותית חדשה, בה ישתלבו שתי מלכות דראג נוספות, שנבחרו בתחרות פתוחה לקהל הרחב.

בתחרות, שנערכה במוצאי שבת האחרון, התמודדו חמש מועמדות על הזכות להפוך לחלק מהצוות הקבוע של המקום. בפאנל השופטים ישבו מנהל האמנים רונן צרפתי, מלכת היופי לשנת 2012 שני חזן, השחקנית לוסי דובינצ’יק, השחקן טל קלאי (טלולה בונט) ועורך אתר WDG ג’ורג’ אבני.

“חשוב לי להופיע בA-DIVA כי זה המקום שבו כל הגדולות התחילו”, הסבירה גלינה  דבולינה לפני התחרות, ומלדיבה בא לי מוסיפה: “זה מקום מצוין להתחיל לפרוח ממנו”.

עוד בנושא:  "החתונה הזו היא גם התרסה וגם גאווה"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן