fbpx

התיירים כבר בחרו – שבוע מסיבות האירוויזיון של ליין היורוקפה באומן 17

האמנים, התיירים והמעריצים המושבעים חוגגים כל לילה ביורוקפה - ליין מסיבות האירוויזיון של מועדון חובבי האירווייזון העולמי | מכירת הצמידים הסתיימה אך עדיין ניתן לרכוש כניסות יומיות
eurocafe

היורוקפה- ליין המסיבות של תיירי האירוויזיון נחת בתל אביב באומן 17 ביום ראשון האחרון ומפריח את כל השמועות על התיירים שלא הגיעו. הם הגיעו – פשוט כולם באומן!

בכל לילה מארח הסניף הישראלי של מועדון חובבי האירוויזיון העולמי OGAE את ההפקות הגדולות והמושקעות ביותר שנראו בהיסטוריה של התחרות. רכבת אווירית של עשרות זמרים וDj’s שהשאירו חותם בהיסטוריה של התחרות כבר נחתו בישראל ועולים בכל לילה על בימת האומן להופיע עם רפרטואר הלהיטים מהתחרות.

בין השמות הבינלאומיים ניתן למצוא את קונצ׳יטה וורסט זוכת 2014, שרלוט פרלי הזוכה באירוויזיון 1999 ואמילי דה פורסט הזוכה מ-2013. אליהם מצטרפים כל לילה גם כוכבי אירוויזיון מקומיים כמו דנה אינטרנשיונל, שירי מימון, הראל סקעת, נדב גדג׳ ועוד. על ההפקה בפועל נבחרו VIVO PRODUCTION שאחראים בין היתר גם על ההפקות של עופר ניסים.

מכירת הצמידים השבועיים לאירועי היורוקפה הסתיימה עוד לפני שהתיירים הגיעו לישראל אך החל מהיום ניתן יהיה לרכוש כניסות יומיות.

לליין-אפ המלא ולרכישת כרטיסים תוכלו להיכנס לאתר הרשמי או לדף הפייסבוק.

עוד בנושא:  "החתונה הזו היא גם התרסה וגם גאווה"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן