fbpx

הקרב על ירושלים 2 – מלחמת השלטים

תנועת חזון יצאה בקמפיין שילוט נוסף בגנות המשפחה הלהט"בית, אך הפעם תושבי ירושלים לא נשארו חייבים ושינו את השלט | "השילוט נתלה בניסיון לאותת לציבור מי "בעל הבית". הם טועים - ירושלים גם שלנו"
אבא+אבא

בעוד יומיים יצעד מצעד הגאווה בירושלים, והמלחמה על הרחוב הירושלמי נמשכת.

הבוקר התעוררו תושבי הבירה לסדרה נוספת של שלטי חוצות מבית היוצר ההומופובי של תנועת “חזון”, בהם נכתב “אמא ואבא=משפחה”.

הפעם תושבי ירושלים לא נשארו אדישים והחליטו לעשות מהלימון לימונדה ומהלהט”בפובים חגיגה.

דן גולדברג, תושב ירושלים ואב גאה לשני ילדים יחד עם זוגו ארנון אנג’ל, הגיע אל שלטי החוצות ושינה את המסר המופיע עליהם ל-“אבא+אבא+משפחה”. גולדברג אף הוסיף לשט את דגל הגאווה ועליו הכיתוב ,ואהבת לרעך כמוך”.

“על אפכם וחמתכם,לא יקום ולא יהיה”, כתב גולדברג, “בואו למצעד. יום חמישי בירושלים של כולנו”.

דן והשלט המתוקן | צילום: מתוך פייסבוק

התנגדות נוספת למצעד, שחוזרת בכל שנה, היא התנגדותו של ארגון להב”ה בראשותו של פעיל הימין בנצי גופשטיין. הבוקר הודיע הארגון כי יקיים מפגן מחאה מול מצעד הגאווה. בשונה משנים קודמות בהן הפגין הארגון מול המצעד, אישרה הפעם המשטרה ללהב”ה אף את השימוש במערכת הגברה.

גופשטיין אמר: “אני קורא לכל מי שקדושת ירושלים וערכי המשפחה היהודית חשובים לו להגיע ולמחות אל מול המצעד שמטרתו למוסס את ערכי המשפחה היהודית ולהפוך את ירושלים ואת מדינת ישראל כולה לסדום. יש חשיבות גדולה להפגין דווקא מול המצעד כדי שכולם ידעו שיש רבים וטובים שלכ מסכימים לתועבה ולפגיעה בזהותה היהודית של המדינה”. יו”ר ארגון להב”ה הוסיף כי “הפעם בסיוע מערכת ההגברה נסביר לכל הצועדים במצעד כי הם מביאים אסון על עם ישראל במה שהם מבקשים לקדם ולמנף, ואני מקווה כי לפחות חלק מהצועדים ישתכנעו ויעזבו את המצעד”.

מהבית הפתוח נמסר בתגובה: “חופש הביטוי במרחב הציבורי הוא קדוש ומוגן ובכל זאת כואב שיש מי שמנצלים אותו שוב ושוב כדי לתקוף ולבזות את הקהילה הגאה. השילוט נתלה ברחבי עיר לקראת מצעד הגאווה והסובלנות בירושלים בניסיון לאותת לציבור מי “בעל הבית”. הם טועים – ירושלים גם שלנו. כל מי שהמאבק לחברה ישראלית סובלנית ופלורליסטית חשוב לו חייב להצטרף אלינו בעוד יומיים. אל תתנו לאדישות ולבורות לנצח”.

עוד בנושא:  בג"צ קבע פה אחד: "זוגות להט"בים יכולים לאמץ ילדים"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגב

    את שני השלטים אהבתי כי שתי צורות המשפחה מתקבלות באהבה

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן