fbpx

הקהילה הטרנסית קוראת להחרים את הסרט ANYTHING בו משחק מאט בומר אישה טרנסית

"אם זה כבר לא מקובל ששחקנים לבנים ישחקו אפרו-אמריקאים, אינדיאנים או אסייתים, למה זה מקובל שגברים ישחקו נשים טרנסיות?"
מאטבומר2

הסרט Anything בכיכובו של מאט בומר, זוכה לביקורות מצד הקהילה הטרנסית שמוחה על כך שפעם נוספת לוהק שחקן סיסג’נדר  לתפקיד האישה הטרנסג’נדרית.

בנוסף לביקורת על הליהוק, רבים בקהילה הטרנסית ותומכיה קוראים להחרים את הסרט, שאמור לצאת לאקרנים בחודש הבא.

ארגון Trans Narratives, המתמקד בסיוע לאנשים טרנסים לשתף את הסיפורים שלהם, פרסם פוסט בפייסבוק בו קרא להחרים את הסרט. “בחודש מאי ישוחרר לאקרנים סרטו של מאט בומר. הסרט הוא עלבון לקהילת הטרנס, ובמיוחד לכבודן של נשים טרנסקסואליות”.

בפוסט קראו המתנגדים להחרים את הסרט Anything ומצד שני לתמוך בסרט זוכה האוסקר ‘אישה פנטסטית’, בו משחקת השחקנית הטרנסית דניאלה וגה.

במקביל פרסמו את דבריה של השחקנית הטרנסג’נדרית ג’ן ריצ’רדס, שסיפרה כבר עם ההכרזה על בחירתו של בומר לתפקיד, בשנת 2016, כי גם היא נבחנה לתפקיד. “נבחנתי באודישן, ובמהלכו גם  אמרתי להם שהם לא צריכים ללהק גבק לתפקיד אישה טרנסית” אמרה ריצ’רדס, “לא היה להם אכפת”.

 

“התגובות לפוסט שפרסמנו מצביעות על כך שרוב האנשים הטרנסים נעלבים מעבודתם של השחקנים של הוליווד, אשר לובשים שמלה ומנסים לחקות אנשים טרנסג’נדרים”, הסבירו בארגון, “אם זה כבר לא מקובל ששחקנים לבנים ישחקו אפרו-אמריקאים, אינדיאנים או אסייתים, למה זה מקובל שגברים ישחקו נשים טרנסיות?”

מנהלי הדף המשיכו וביקשו מהגברים הסיסג’נדרים להקשיב לקולם של הא.נשים הטרנס. “כששואלים את קהילת הטרנס מה דעתה על גברים שמשחקים נשים טרנסיות, הרוב המכריע אומרים שזה מנצל אותנו. לכן אנחנו מבקשות – אל תדונו בנו! אל תגידו לנו שזה רק סרט והאנשים האלה פשוט משחקים. הקשיבו לנו!”

גם הארגון הלהט”בי GLAAD הצטרף לביקורת. “ההחלטה לשים עוד גבר בשמלה כדי לתאר אישה טרנסג’נדרית נוגעת לא.נשים טרנסג’נדרים בנקודה רגישה, ובצדק”, אמר ניק אדמס, פעיל טרנס בארגון, “זו עוד תזכורת כואבת לכך שבעיני כל כך הרבה אנשים, נשים טרנסג’נדריות הן בעצם רק גברים”.

זו לא הפעם הראשונה ששחקן סיסג’נדר משחק אישה טרנסג’נדרית. שני סרטים אחרונים שזכו להצלחה גדולה הם מועדון הלקוחות של דאלאס  (בכיכובו של ג’ארד לטו) והנערה הדנית (בכיכובו של אדי רדמיין).

עוד בנושא:  עשתה היסטוריה: שילה ויינברג היא חברת המועצה הטרנסית הראשונה בישראל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן