fbpx

הקהילה הגאה עולה לכנסת

ביום שלישי ה-20.2 יתקיים יום זכויות הקהילה הגאה השלישי במספר. על הפרק דיונים בועדות, מפגשים עם חברי וחברות כנסת וכנס של השדולה הגאה בנושא מורשת הקהילה. רוצים להשתתף? נרשמים ומגיעים
יום הקהילה בכנסת

ביום שלישי 20.2.18 תעלה הקהילה הגאה לכנסת ישראל, להשמיע את קולה ולקחת חלק ביום שכולו מוקדש לדיונים בנושא מודעות וקידום זכויות הקהילה בישראל.

את היום המיוחד, המתקיים זו השנה השלישית, מקיימת האגודה למען הלהט”ב בשיתוף השדולה הגאה בראשות חברות הכנסת מירב בן ארי, יעל גרמן, שרן השכל, מרב מיכאלי ומיכל רוזין.

במסגרת היום יתקיימו דיונים רבים הנוגעים לקהילה הגאה בוועדות הכנסת השונות, כנס חגיגי של השדולה הגאה, מפגשים פתוחים עם חברי כנסת ממפלגות שונות, דיון של השדולה למניעת אלימות ברשת, ודיון במליאת הכנסת בנושא מצבה של הקהילה הגאה.
השנה יתקיים היום בסימן מורשת הקהילה הגאה.

“אני כל כך גאה בתינוק הזה שכבר חוגג יום הולדת שלוש ובכל שנה מציב בלב סדר היום של הכנסת את הקהילה הגאה, הצרכים הייחודיים שלה, האתגרים איתה היא מתמודדת והמאבק שלה לשוויון זכויות שעדיין רחוק מלהסתיים”, אמר עודד פריד, יו”ר השדולה למדיניות ציבורית של האגודה למען הלהט”ב, “מתי בפעם האחרונה קיבלת הזדמנות להגיע לבית המחוקקים להשמיע את קולך? בואו נצבע את הכנסת בכל צבעי הקשת”.

היום יחל בשעה תשע בבוקר, עם דיונים בועדות השונות בנושאים להט”בים:

9:00 ועדת החוץ והביטחון – שילוב להט”ב בצה”ל.
9:30 ועדת העבודה, הרווחה והבריאות – הצגת דו”ח מרכז ניר כץ ומענים ללהט”בפוביה.
10:00 הוועדה לעינייני ביקורת המדינה – טיפול הרשויות בקהילה הטרנסית – דיון מעקב.
10:30 ועדת החינוך, התרבות והספורט – תכנים לימודיים וחוזר מנכ”ל בנושא קהילת הלהט”ב.
11:00 הוועדה המיוחדת למאבק בנגע הסמים – התמכרויות בקהילה הגאה.
12:00 ועדת העליה והקליטה – אפליית יוצאי ברית המועצות בעלייה.
12:30 השדולה למיגור ולמניעת בריונות ואלימות ברשת – אלימות ברשת נגד קהילת הלהט”ב.

האורחים המגיעים לקחת חלק ביום המיוחד יוכלו להכנס לצפות בדיונים. מי שמעוניין להגיש נייר עמדה באחד הנושאים או לשאת דברים בדיון, יכול לתאם זאת מול עודד פריד מהפורום למדיניות ציבורית של האגודה למען הלהט”ב.

13:00-13:30 – מפגשים מצומצמים של קבוצות חברי וחברות הקהילה עם חבר או חברת כנסת. שמותיהם של חברי וחברות הכנסת יפורסמו בקרוב.

עוד בנושא:  אז מה רואים ב-TLVFest 2023?

בשעה 14:00 תקיים השדולה הגאה כנס בנושא השנתי – מורשת קהילתית.

בשעה 16:00 יקריאו חברי וחברות כנסת במליאה נאומים בני דקה שנכתבו על ידי להט”בים, ובשעה 17:00 תקיים המליאה דיון מיוחד בהובלת יושבות ראש השדולה הגאה.

מוזמנות ומוזמנים להצטרף אל היום המיוחד באמצעות מילוי טופס ההרשמה. הכניסה למשכן אפשרית רק עם אישורי כניסה מתאימים, שיונפקו עבור מי שיירשם בטופס.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן