fbpx

הסרט הקצר לתמיכה בשוויון בנישואים שיגרום לכן לבכות

הייתן מאמינות שבאוסטרליה עדיין אין שוויון בנישואים? הסרט הקצר הזה מנסה לשנות את המציאות, ועל הדרך גורם לנו לבכות
wewill
צילום: צילום מסך יוטיוב

הסרט האוסטרלי הקצר “We Will”, בבימויה של לורה נאגי, מבקש להעביר מסר פשוט: אהבה בין שני אנשים, לא משנה מה המגדר שלהם, היא חזקה, יפה וראויה להכרה באותה מידה. הוא נועד כדי להפציר באוסטרליה, שעדיין לא אישרה שוויון בנישואים בתחומה, להביא את השינוי המיוחל בשנת 2016.

הסרט עוקב אחר קלייר (ביאנקה בריידי) ורייצ’ל (מדלן וית’הינגטון) מהדייט הראשון שלהן ולאורך מערכת היחסים שלהן עד החתונה המרגשת.

במהלכו אנו נחשפים לכל הרגעים הקטנים, הקסומים והפואטים, שהופכים להיות עולם ומלואו כשאנו מאוהבות. הקריינות המתארת את סיפור האהבה של השתיים כל כך רומנטית שאנחנו חוששות שהיא תגרום לכן לבכות מעט (או הרבה. בואו נהיה אמיתיות, זה עלול לגרום לכן להתייפח).

“אני לא רוצה לומר ‘עשיתי” זה יהיה קל מדי”, הן אומרות אחת לשניה בטקס החתונה,”אני מעדיפה לומר ‘עשינו’, כשהם אמרו לנו לא לעשות. לומר ‘אנחנו עושות’, כשהם אומרים לנו שעדיף שלא. ו’אנחנו נעשה’ אפילו שהם אומרים שאנחנו לא יכולות”.

כמובן שבאנגלית זה עובד יותר, מה שאומר שאתן חייבות לראות את הסרט:

“הסרט מדבר על הנורמליות של יחסים מאותו המין”, אומרות יוצרות הסרט, “קלייר ורייצ’ל הן בדיוק כמו כל זוג אחר. האהבה שהן חולקות היא אותה אהבה שחולקים כולם,  ואנחנו חושבות שגם להן מגיע יום מיוחד להכריז בו על אהבתן, ולא רק בקרב חברים ובני משפחה, אלא כשוות בפני החוק”.

אהבה שווה גם בישראל

לא צריך להרחיק עד אוסטרליה בשביל ליהנות מסרט מרגש שתומך באהבה שווה. בשנת 2012 יצרה זהבית סבג סרט עצמאי שתומך בנישואים גאים בישראל, שאף הוצג בפסטיבל הסרטים הגאה TLVfest.
“רציתי להראות שכולנו שווים, כולנו דומים וכולנו רוצים דבר אחד מאוד בסיסי – הזכות להינשא למי שאנחנו אוהבים”, אומרת סבג, “הקהילה היא חלק גדול מהמדינה הזאת, ולצערי לא מספיק מעריכים אותנו ואת הכוח שלנו. אנחנו כאן, ואנחנו לא נוותר על הזכויות שלנו. רק אנחנו נביא את השינוי. ביחד”.

עוד בנושא:  ארגוני הסברה קוראים ללהט"ב אמריקאים לגנות את התקפת חמאס נגד ישראל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

2 תגובות

  1. ריאליסט הגב

    אין אחד שלא יהיה בעד נישואי לסביות אוסטרליות שנראות כמו שחקניות טניס.
    המוטיבציה העיקרית לסרט הזה היא לראות אותן עושות את זה.
    זה הכל. סרט על גייזים, לא היה עובר מסך.

  2. זאתי הגב

    יוזמה נהדרת, משחק ממש גרוע

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן