fbpx

הסרטים “15 שנה” ו”יונתן אגסי הציל את חיי” זכו בפסטיבל הקולנוע הגאה הבינלאומי של שיקגו

"15 שנה" זכה בפרס הסרט העלילתי ו"יונתן אגסי הציל את חיי" זכה בפרס הסרט הדוקומנטרי של הפסטיבל הקולנוע הגאה מהוותיקים ברחבי העולם
יונתן אגסי הציל את חיי, צילום עדי רייס
יונתן אגסי הציל את חיי | צילום: עדי רייס

ועדת השיפוט של פסטיבל הקולנוע הגאה של שיקגו, Reeling: The Chicago LGBTQ + International Film Festival, שמוכר כאחד משני פסטיבלי הקולנוע הגאה הוותיקים בעולם ולאחרונה נערך בפעם ה-37, הכריזה על זכייתם בפסטיבל של הסרטים הישראלים “15 שנה” של יובל הדדי ו-“יונתן אגסי הציל את חיי” של תומר הימן.

סרטו של הדדי זכה בפרס הסרט העלילתי הטוב ביותר בפסטיבל מתוך 30 סרטים עלילתיים מכל רחבי העולם שהוצגו בו, וסרטו של הימן זכה בפרס הסרט הדוקומנטרי הטוב ביותר מתוך 7 סרטים שהוצגו בקטגוריה.

סרט הדרמה “15 שנה” של יובל הדדי בכיכובם של עודד לאופולד, אודי פרסי ורות אסרסאי, יעלה לבתי הקולנוע בהמשך השנה בהפצת סרטי “יונייטד קינג” ובימים אלו מוצג בפסטיבלי קולנוע שונים ברחבי העולם, לאחר שפתח את פסטיבל הקולנוע הגאה הישראלי ולאופולד ופרסי זכו בו בפרס השחקן הטוב ביותר במשותף. הסרט מספר על אדריכל מצליח שמנהל זוגיות ארוכה עם בן זוגו שצעיר ממנו ועובר משבר אישי באמצע החיים, בו הוא מרגיש שעולמו נשמט מתחת לרגליו.

15 שנה | צילום אוריאל סיני

עוד בנושא:  נערה בת 18 נורתה למוות בגליל על רקע נטייתה המינית

הסרט “יונתן אגסי הציל את חיי” של תומר הימן, זכה בפרס הסרט התיעודי הטוב ביותר של פסטיבל הקולנוע ירושלים ולאחרונה בזה של פרס אופיר, והוצג בשנה שעברה בבתי הקולנוע ולאחר מכן כמיני סדרה בת שלושה פרקים בערוץ HOT8 וזכה לפופולאריות והערכה רבים. הסרט מציג את סיפור חייו של צעיר ישראלי דרכו ניתן מבט נדיר ואינטימי על עולם הפורנו והליווי, בהיותו מכוכבי הפורנו הגדולים בעולם, ונחשפים יחסים מפתיעים בין אם לבנה שמצליחים להגדיר את גבולות התא המשפחתי.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן