fbpx

הסטודנטים והסטודנטיות פותחים את חודש הגאווה

האקדמיה לובשת את צבעי הגאווה: חודש הגאווה בפתח והראשונים לציין את האירועים הם התאים הגאים באוניברסיטאות ובמכללות ברחבי הארץ. מי הוא נשיא המוסד האקדמי הראשון בישראל שיניף את דגל הגאווה אל על, מי מארחים את יוצאי האח הגדול ואיפה אפשר למצוא את הופעת הדראג הטובה בעיר? כל ארועי הגאווה בקמפוסים ברחבי הארץ
דגלאחווה

לכבוד חודש הגאווה, האחווה הסטודנטיאלית הגאה – איגוד הגג של התאים הגאים במוסדות האקדמיים בישראל, תקיים עשרות אירועי גאווה בקמפוסים השונים בכל קצות הארץ. ממכללת תל חי בצפון ועד אוניברסיטת בן גוריון – כולן ילבשו את צבעי הגאווה. האחווה פועלת בחסותן של התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות בישראל והאגודה למען הלהט”ב בישראל.

המרכז הבינתחומי הרצליה

מה: זהו אירוע הגאווה הראשון שמתקיים במכללה כאשר, לראשונה בישראל, נשיא מוסד אקדמי – הפרופסור אוריאל רייכמן – יניף את דגל הגאווה אל על בתחילת האירועהתא הגאה, בשיתוף אגודת הסטודנטים, יקיימו הפקה מיוחדת: הפסקה פעילה הכוללת בר מוזל, די ג׳יי, דוכנים של ארגוני קהילה שונים , דוכני אוכל, דוכן של התא הגאה שיקיים תחרות נושאת פרסים ועוד.
מתי: 8.6.16, 16:00-09:00

התא הגאה במרכז הבינתחומי הרצליה | צילום: האחווה הסטודנטיאלית הגאה
התא הגאה במרכז הבינתחומי הרצליה | צילום: האחווה הסטודנטיאלית הגאה

אוניברסיטת בר אילן

מה: אחרי שבשנה שעברה התקיים אירוע גאווה בקמפוס רק לאחר לחץ תקשורתי רב, השנה מקווים בתא הגאה של האוניברסיטה כי האירוע יעבור על מי מנוחות. מה בתכנון? קיר דעות פתוח להצפת המחשבות של הקהל הרחב בנושאי הקהילה הלהט”בית. עמדת צילומים לתמיכה בנישואים חד-מיניים, דוכני הסברה של ארגוני קהילה, מוזיקה ועוד הפתעות. התא הגאה בבר אילן יוצר שיח להט”בי פתוח באוניברסיטה הרב-גונית וחורט על דגלו את הפסוק: “מַיִם רַבִּים לֹא יוּכְלוּ לְכַבּוֹת אֶת הָאַהֲבָה, וּנְהָרוֹת לֹא יִשְׁטְפוּהָ” (שיר השירים ח, ו-ז).
מתי: 31.5.16, 14:00-10:00

התא הגאה בר אילן | צילום: האחווה הסטודנטיאלית הגאה
התא הגאה בר אילן | צילום: האחווה הסטודנטיאלית הגאה

אוניברסיטת בן גוריון

מה: כמעט שבוע שלם של גאווה בבירת הנגב! הפנינג שכולל מופע דראג, שלוש הרצאות בפאבים ברחבי העיר בנושא להט”ב, הקרנת סרט גאה והרצאה אודותיו, פאנל ח”כים בנושא להט”ב. זו הפעם הראשונה שאגודת הסטודנטים בבן גוריון לוקחת חסות כה גדולה על האירוע ומשתפת פעולה באופן מלא ומסונכרן עם התא הגאה בקמפוס.
מתי: 14-19.6.16 – בקמפוס וברחבי העיר

המכללה למנהל

מה: הופעה של הזמרת מיטל דה רזון ומלכות הדראג קיי לונג וג’ניפר ווקר, דיג’יי דניאל מריומה. דוכני מעצבים, דוכני הסברה, דוכני מסיבות גאווה. באירוע יתארחו ראשי האגודה למען הלהט”ב וחברי כנסת. יוצא האח הגדול מייקי אלרוי, שהנחה את התא הגאה בקמפוס בעבר, יגיע לחגיגות הגאווה יחד עם חברים מבית האח. בין האורחים הנוספים, משתתפי בייק אוף ישראל: יובל אדלמן ,יוני ניסים ונדב קופרמן.
מתי: 30.5.16, 14:00-10:00

האוניברסיטה העברית בירושלים – הר הצופים וגבעת רם

מה: דוכנים של ארגוני קהילה והופעה של הזמר חנן בן סימון בשני הקמפוסים. תצוגה מוקרנת של אירועים להט”בים מהארץ ומחו”ל.
וגם: התא הגאה הירושלמי בשיתוף אגודת הסטודנטים במיזם מיוחד – סרטונים קצרים של להט”בים עונים על שאלות אמתיות שסטרייטים שלחו לתא הגאה.
מתי: 16.5.16 הר הצופים (כבר התקיים) \ 18.5.16 גבעת רם

המכללה האקדמית תל אביב יפו

מה: הפנינג מטורף במכללה – מופע דראג של “סוזי-בום”, דיג’יי אסף יוסופוב. דוכני אוכל, דוכן ספרים גאים, מכירת אלכוהול – בירות, קוקטיילים, יין – דוכני מכירה, דוכנים של ארגוני הקהילה, צלם מגנטים ועוד המון הפתעות, מתנות וגאווה. התא הגאה באקדמית ת”א יפו היה התא הסטודנטיאלי הראשון שהוקם במכללה ובעקבותיו קמו תאים רבים אחרים. זו השנה השנייה ברציפות שמתקיים הפנינג גאווה הכולל מופע דראג בשיתוף עם המכללה ואגודת הסטודנטים.
מתי: 31.5.16, 14:00-09:45

עוד בנושא:  "החתונה הזו היא גם התרסה וגם גאווה"
גאווהתאיפו
התא הגאה אקדמית ת”א-יפו | צילום: הילרי חכמון

אוניברסיטת תל אביב

מה: שבוע גאווה ארוך ומיוחד בקמפוס הכולל סדנאות וסיפורים אישיים. אירוע הגאווה המרכזי של התא הגאה באוניברסיטת ת”א יכלול מופע של מלכת ומלך דראג. במסגרת השבוע יערך פאנל מרצים ומרצות להט”בים באוניברסיטה.
מתי: שבוע אירועים גאים 29.5-2.6.16, אירוע הגאווה המרכזי 31.5.16 13:00-10:30

המכללה לחינוך דוד ילין

מה: התא הגאה בדוד ילין בשיתוף עם אגודת הסטודנטים יקיימו את אירוע הגאווה הראשון במכללה. באירוע: דוכני מידע, דוכני מכירות (כולל חוברת מערכי שיעור בנושאי להט”ב) ודוכני אוכל שונים – בקיצור, המון צבע וטעם. ועוד משהו, בקטנה: התא הגאה מקדם הכנסת תכנים להט”בים ללימודי התואר במכללה לחינוך.
מתי: 18.5.16, 14:30-11:30

התא הגאה דוד ילין | צילום: האחווה הסטודנטיאלית הגאה
התא הגאה דוד ילין | צילום: האחווה הסטודנטיאלית הגאה

מכללת סמינר הקיבוצים

מה: שבוע גאווה בסמינר הקיבוצים כולל תערוכות שונות ברחבי המכללה, מערכת השעות משתנה לסדנאות מגוונות בניהן מתן כלים להתמודדות בכתה בנושא הלהט”ב, סיפורי יציאה מהארון של סטודנטים ועוד. לאורך השבוע יתקיימו הפסקות פעילות, מופעי דראג ואווירה עליזה. התא הגאה בסמינר הקיבוצים הוא מקום מפגש חינוכי בו נפגשים סטודנטים וסטודנטיות לחינוך אשר מתעמקים בשאלה הזהותית-חינוכית והלהט”בית. זוהי השנה השנייה ששבוע הגאווה מתקיים במכללה בשיתוף פעולה מלא עם אגודת הסטודנטים והסטודנטיות.
מתי: 6-9.6.16

מכללת תל חי

מה: הפנינג גאווה של גאוות תל חי כולל מופע דראג של הרכב “חמסה עליכום”. בנוסף, יתקיים יריד על הנושאים הבוערים בקהילה – יציאה מהארון, מגדר, פמיניזם, איסור תרומת דם להומוסקסואלים ועוד. מדובר באירוע הגאווה השני שמתקיים בקמפוס הממוקם לא רחוק מגבולה הצפוני של ישראל.
מתי: 15.6.16 בשעות 12:00 ו 14:00 בקמפוס המזרחי של המכללה

ארועי הגאווה בתל חי | צילום: האחווה הסטודנטיאלית הגאה
ארועי הגאווה בתל חי | צילום: האחווה הסטודנטיאלית הגאה

הטכניון

מה: התא הגאה בטכניון – Technion Queers – בשיתוף אגודת הסטודנטים בטכניון (אס”ט) ודיקן הסטודנטים יקיימו הפנינג גאווה ראשון מסוגו בקמפוס. באירוע יופיעו שלושה מלכי ומלכות דראג, יתקיימו פעילויות הכוללות דוכן בלבול מגדרי ויוקמו דוכני הסברה שונים.
מתי: 30.5.16, 18:00-14:00

הפקולטה לחקלאות של האוניברסיטה העברית

מה: התא הגאה בפקולטה לחקלאות של העברית מקיים הפנינג דוכנים של ארגוני הקהילה, תצוגת צילומים של Trans Art, מעגלי שיח וחוג ריקודי עם.
מתי: 31.5.16, 14:00-10:00

התא הגאה מכללת הדסה

מה: מוזיקה, אלכוהול ודוכני מידע על ארגוני הקהילה. זהו אירוע הגאווה הראשון בהיסטוריה של מכללת הדסה
מתי: 31.5.16, 14:00-10:00

מנחיומנחות התאים הגאים | צילום: האחווה הסטודנטיאלית הגאה
מנחיומנחות התאים הגאים | צילום: האחווה הסטודנטיאלית הגאה

אוניברסיטת אריאל

מה: התא הגאה באוניברסיטת אריאל הוא ייחודי בנוף ומורכב מסטודנטיות וסטודנטים דתיים וחילונים, להט”בים והטרוסקסואלים. במסגרת אירועי הגאווה יקיים התא פאנל בנושא להט”ב יהדות ופוליטיקה.
מתי: 7.6.16

מכללת רופין

מה: התא הגאה רופין מארגן הפסקה פעילה מטורפת. זהו אירוע הגאווה הראשון במכללה השרונית.
מתי: 7.6.16 בשעה 13:00

הפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית –  עין כרם

מה: דוכני הסברה של ארגוני הקהילה השונים והרצאת אורח. התא הגאה בקמפוס הינו התא היחיד אשר מתמחה בפן הסטודנטיאלי-להט”בי-רפואי ומסייע בקידום תכנים להט”בים במסגרת מקצועות הרפואה השונים.
מתי: 7.6.16 בשעה 12:00

מכללת ספיר – אירוע שהתקיים 3.6.16

התא הגאה במכללת ספיר היה הראשון לפתוח את אירועי חודש הגאווה כאשר קיים בתחילת חודש מאי ברחבה המרכזית של המכללה הפנינג גאווה ענק בשיתוף פעולה מלא עם אגודת הסטודנטים ובנוכחות מאות סטודנטים וסטודנטיות במסיבת חצר והופעת דראג.

ארוע הגאווה במכללת ספיר | צילום: האחווה הסטודנטיאלית הגאה
ארוע הגאווה במכללת ספיר | צילום: האחווה הסטודנטיאלית הגאה

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן