fbpx

הנזיר הבודהיסטי קיים סקס עם גברים במנזר – נעצר וגורש

נזיר בודהיסטי צולם כשהוא מקיים יחסי מין עם גברים תחת השפעת סמים. בפשיטה של המשטרה נמצאו בחדרו קונדומים, בקבוקי פופרס וחומר סיכה בבקבוק של מים קדושים | בעקבות המקרה סולק הנזיר מהמקדש בגין "בעיות משמעת דתיות"
gay_sex_buddhist_monk_mirror-media_640x345_acf_cropped
צילום: mirror media

הנזירים הבודהיסטים הבוחרים בחיי ההתנזרות מקבלים על עצמם מספר כללים בסיסיים הכוללים הימנעות מפעילות מינית, דיבור גס או פוגעני ומנטילת אלכוהול וחומרים מערפלי תודעה.

מאסטר קאי הונג, נזיר בודהיסטי במקדש צ’ונג-פו שבטייוואן, נתפס כשהוא עובר כמעט על כל החוקים להם התמסר – הוא צולם על ידי מצלמות האבטחה של המנזר כשהוא מקיים יחסי מין עם גבר במנזר תחת השפעת סמים.

קאי הונג בן ה-29, שימש כמזכ”ל התאחדות הבודהיסטים הצעירים הסינית, וראשי המנזר צפו לו עתיד מבטיח. אך לאחר שגילו על פעילותו המינית בין כתלי המנזר, הם דיווחו עליו לרשויות. המשטרה שהגיעה למנזר פשטה על חדרו של קאי הונג ומצאה בו בין השאר טבליות אמפטמינים, צינורות עישון ובקבוק מים קדושים מלא בחומר סיכה.

על פי הטענות, קציני המשטרה גילו בחדרו של הנזיר הסורר גם קונדומים, בקבוקי פופרס ותרופות לשיפור הזקפה, ושני כונני USB המכילים סרטוני פורנו רבים, כולל קטעי וידאו של קאי הונג עצמו בהם הוא מקיים סקס עם גברים בזמן שהוא מעשן. בסרטון נוסף הוא נראה כשהוא מדבר עם המצלמה על כמה הוא אוהב את “בעלו”.

על פי העדויות, חבריו הנזירים של קאי הונג ניסו לסכל את מעצרו, וכאשר הרשויות הגיעו לפשיטה על המקדש ניסו לעכב אותם ואף דיברו בקול רם על מנת להזהיר קאי הונג ולאפשר לו להמלט.

קאי הונג נעצר על ידי המשטרה והואשם בהפרת החוק למניעת מפגעים בסמים. בהמשך הוא שוחרר בערבות של 100,000 דולר טיוואני, סכום שווה ערך לכ-12 אלף ש”ח.

מעצרו של הנזיר ופרסום המעשים בהם הוא מואשם יצרו סערה בקרב העולם הבודהיסטי. סוכנות החדשות של טייוואן דיווחה כי הנזיר, שהיה תלמידו של יו”ר האיגוד הבודהיסטי של סין בטייוואן, ואף נחשב למנהיג עתידי לאחר שהצטרף לבודהיזם בגיל 14, שינה את התנהגותו בצורה דרסטית לאחר מותו של המורה שלו, מאסטר צ’יהאי. בספטמבר הוא גורש ממוסד אחר, מקדש טונגשאן שבדרום המדינה, לאחר שסיפק סמים לנזירים אחרים לפני שקיים עימם יחסי מין.

קאי הונג הודה בפני השוטרים כי נטל סמים, אבל התעקש על כך שאף פעם לא נתן אותם לאף אחד אחר. הוא גם טען כי קטעי וידאו הודלפו כחלק ממסע של המקדש להכפיש את שמו בשל מחלוקת על רכוש.

עוד בנושא:  ברוח התקופה - מצעד הגאווה 2024 יצעד במתכונת מיוחדת

בעקבות המקרה סולק קאי הונג ממקדש צ’ונג-פו בגין מה שתואר כ”בעיות משמעת דתיות”. ג’ינג יאו, יו”ר האיגוד הבודהיסטי של סין בטייוואן ומורה לשעבר של קאי הונג, אמר: “אני מצטער על כך שההתנהגות הבלתי חוקית של קאי הונג גרמה לתגובות שליליות נגד העולם הבודהיסטי. אני גם מתבייש מאוד שלא בדקתי את התנהגותו כנזיר בודהיסטי”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן