fbpx

המתמודדת הלסבית למשרת השריף: “אני יודעת איך זה להחשב למטרה בגלל מי שאני ולא בגלל משהו שעשיתי”

שרמיין מקגפי, המועמדת הלסבית לתפקיד השריף המחוזי של אוהיו, משתמשת בנטייה המינית שלה כיתרון מובהק לתפקיד אכיפת החוק | "התמודדתי מול להט"בפוביה וסקסיזם, וניפצתי מחסומים שנועדו למנוע מאנשים כמוני לקבל הזדמנות הוגנת"
שרמיןמקגפי
צילום: צילום מסך טוויטר

בימים אלו מנהלת שרמיין מקגפי קמפיין לבחירתה לשריף מחוז המילטון באוהיו, במטרה להפןך לשריף אישה הראשונה וכמובן ללהט”בית הראשונה העומדת בראש כוח השיטור במדינה.

מקגפי, שבמשך כל חייה המקצועיים ספגה הערות והשפלות הנוגעות לנטייתה המינית, החליטה לשים את הנושא במרכז הקמפיין שלה. בסרטון הבחירות שפרסמה מקגפי היא מציבה בגאווה את הזהות הלסבית שלה ומספקת באופן מפתיע מסר רב עוצמה על המציאות בה אנשים הופכים למטרה בגלל מי שהם ולא בגלל מה שהם עשו, ועל הצורך ברפורמה במשטרה.

סרטון הקמפיין של מקגפי נפתח בצילום שלה נכנסת לשירותים בתחנת המשטרה שם היא מוצאת את המילה “DYKE” מודבקת על דלת התא.

“מעולם לא הייתי חלק”, היא אומרת, “לא זו בלבד שהייתי אישה שעובדת באכיפת החוק. הייתי אישה גאה, וזה הפך אותי למטרה, לאיום”.

צילום: צילום מסך טוויטר

מקגפי הביסה בבחירות המקדימות את השריף המחוזי הנוכחי, ג’ים ניל, אותו האשימה כי פיטר אותה בשל היותה לסבית, לאחר שהתבטאה נגד התעללויות במחלקות, וכעת היא מתמודדת מול המועמד הרפובליקני ברוס הופבאואר.

בסרטון מתארת מקגפי את הדרך המקצועית שעברה במהלך 33 שנות הקריירה שלה באכיפת החוק, וכיצד הפכה לרב-סרן האישה הראשונה במשרד השריף של מחוז המילטון, וכיצד פוטרה לאחר שהתלוננה על שימוש בכוח מופרז ועל הטרדה במשטרה בהנהגתו של השריף הקודם ג’ים ניל.

“אני יודעת איך זה להחשב למטרה בגלל מי שאני ולא בגלל משהו שעשיתי, ויש נושאים מערכתיים שאנחנו כבר לא יכולים להתעלם מהם”, היא נשמעת אומרת בסרטון על רקע צילומים של מחאות Black Lives Matters נגד גזענות מערכתית.

בהמשך הסרטון מקגפי מאשימה את יריבה הרפובליקני, הופבאואר, כי הוא אינו כשיר לתפקיד בשל ההיסטוריה שלו בשימוש בכוח מופרז, הכוללת את הריגתו של וולטר בראון, גבר שחור לא חמוש ב -1990, ושירותו ביחידת משטרה הידועה לשמצה בהתקפותיה נגד הקהילות הצבעוניות במדינה.

“מהפתקים על דלת השירותים ועד להתעללות ברמות הפיקוד הגבוהות ביותר, הבסתי בריונים כמוהו לאורך כל הקריירה שלי”, מציינת מקגפי, “התמודדתי מול להט”בפוביה וסקסיזם, וניפצתי מחסומים שנועדו למנוע מאנשים כמוני לקבל הזדמנות הוגנת”.

מקגפי מסיימת את הסרטון במילים: “האומץ לעשות מה שנכון וצודק, לא משנה כמה קשה זה יכול להיות, זה מה שההיסטוריה קוראת לנו לעשות, וזה סוג השריף שאני אהיה”.


נראה כי מסר הרפורמה של מקגפי אינו רק מס שפתיים. במהלך תקופת פיקוחה על בית הסוהר במחוז, היא הקימה ועדה שפעלה להפנות מיקום מתאים למפגש שבועי לחיבור בין אסירים לתוכניות לשירותים חברתיים ולהגדיל את יכולתם להשתלב מחדש בקהילה לאחר שחרורם.

בין היתר, נבחרה מקגפי ל”קצינת אכיפת החוק של השנה” המקומית והאזורית בשנת 2015. בשנת 2016 היא נבחרה לתואר “עובד הציבור של השנה”, על ידי האיגוד הלאומי לעובדים סוציאליים.

עוד בנושא:  בג"ץ קבע פה אחד: על המדינה לרשום זוגות נשים כאמהות בתעודות הלידה של ילדיהן המשותפים

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן