fbpx

המשפחה שנקלעה בטעות לטיסת הגאווה לניו יורק, ונהנתה בטירוף

משפחת פאואל מצאה את עצמה על טיסת הגאווה של וירג'ין אטלנטיק, במטוס מלא להט"בים שהיו בדרכם אל מצעד הגאווה בניו יורק | ילדי המשפחה, קאלום וקודי, התאקלמו תוך דקות והצטרפו להרמות
טיסתגאווה וירגין

לקראת מצעד הגאווה בניו יורק שנערך בתחילת החודש, החליטה חברת התעופה וירג’ין אטלנטיק להוציא טיסת גאווה מיוחדת מלונדון לניו יורק.

טיסה מספר VS69, לזכר מרד סטונוול בשנת 1969, יועדה לקהל הגאה שביקש לטוס מלונדון למצעד הגאווה בניו יורק, וכללה מופעי ביידור והופעות דראג להנאת הנוסעים. בין הופיעים היו גם מלכת הדראג האוסטרלית ומשתתפת הריאליטי “המירוץ לדראג של רופול” קורטני אקט, וכן מלכות דראג מקומיות.

על ההפסקות שבין המופעים הופקדה הדי ג’יי הבריטית ג’ודי הארש, שהרימה את הנוסעים שרקדו בין המעברים, בזמן שהדיילים מגישים להם קינוחים בצבעי הגאווה והדיילות צובעות את פניהם באיפור בצבעי הקשת.

בטיסה נכחו גם קרי ושון פאואל ושני בניהם, קאלום וקודי, שהזמינו טיסה מלונדון לניו יורק כבר בספטמבר 2018, וציפו לטיסה רגילה, עד שבחודש אוקטובר יצר עימם קשר נציג מחברת התעופה והודיע ​​להם כי הטיסה הוסבה לטיסת גאווה. הנציג הציע להם אפשרות לעבור לטיסה אחרת ביום אחר, אך הם החליטו להשאר על הטיסה המקורית וליהנות מהחוויה.

“הכרטיסים לטיסה הייחודית נמכרו תוך 24 שעות”, דיווחו בחברת התעופה, “כך שלמשפחת פאואל היה מזל”.

בני המשפחה הושבו בין עשרות הדראג קווינס שגדשו את הטיסה, והפעילו את הנוסעים בליפסינק קריוקי ללהיטים הגאים הגדולים. לפי הסרטון שצילם אחד מדיילי הטיזה, ילדי המשפחה נראו מרוצים במיוחד מהטיסה ומהתכנית האומנותית, ונראו קופצים על המושבים לצלילי “born this way” של ליידי גאגא.

“היה לנו חשוב מאוד לציין את האירוע”, אמר מארק אנדרסון מקבוצת וירג’ין, “אנחנו לוקחים ברצינות את המחויבות שלנו לגיוון והכלה, ואנחנו גם יודעים איך לעשות מסיבות. לציון יום השנה החשוב הזה בהיסטוריה ובעתיד של המאבק לזכויות הלהט”ב, רצינו לעשות הכל כדי להעניק ללקוחות חוויית גאווה של פעם בחיים”.

עוד בנושא:  אז מה רואים ביום כיפור? המלצות צפייה לחגי תשפ"ד

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן