fbpx

המשטרה עצרה 6 קטינים שפעלו לתקיפת 3 בני אדם על רקע להט”בפובי

שישה קטינים נעצרו בחשד שנפגשו עם 3 בני אדם דרך אפליקצית היכרויות ותקפו אותם באמצעות מקלות ואבנים | "מתכוונים להמשיך לפעול למיצוי מלוא חומרת הדין"
משטרת ישראל
משטרת ישראל

משטרת ישראל עצרה 6 קטינים, בגילאים 15 עד 17, בחשד שפעלו יחד לאיתורם ותקיפתם של 3 בני אדם על רקע להט”בפובי בסמוך למועד קיומו של מצעד הגאווה בירושלים.

מעצרם של השישה התבצע לאחר חקירה סמויה שנערכה בעקבות תלונה שהתקבלה במשטרה לפני כשבוע, לפיה המתלונן הכיר באמצעות אפליקצית היכרויות לגברים אדם אחר עמו קבע להיפגש בדרום ירושלים. משהגיע למקום המפגש, התנפלו עליו מספר נערים שעפ”י החשד תקפו אותו באמצעות מקלות ואבנים וגרמו לפציעתו בגינה נזקק לטיפול רפואי. לאחר התקיפה החשודים נמלטו מהמקום.

החוקרים, שהבינו את הרקע שבעקבותיו ככל הנראה התרחשה, פתחו בחקירה שכללה מספר פעולות במגוון מישורים. עם התקדמות החקירה, הגיעו חוקרי המשטרה אל שני מתלוננים נוספים, שמעדותם עלה כי הותקפו ע”י חבורת נערים בנסיבות דומות ובאותו אזור. החוקרים הבינו כי מדובר בדפוס פעולה דומה בכל המקרים וכי עפ”י החשד התקיפות בוצעו על רקע העדפתם המגדרית של המתלוננים ובסמיכות למצעד הגאווה המתקיים באותו שבוע.

לאחר ניתוח מכלול הראיות והממצאים, איתרו חוקרי המשטרה את זהותו של אחד החשודים (כבן 16, ירושלים) והוא הובא לחקירה במשטרה, שהביאה לאיתור זהותם של 5 חשודים נוספים, גם הם מירושלים, והם נעצרו לחקירה.

החשודים נחקרו בחשד לתקיפה הגורמת חבלה של ממש ע”י שניים או יותר, תקיפה בצוותא לבצע פשע וקשירת קשר לבצע פשע. הם הובאו בפני בית המשפט לדיון בעניינם.

ממשטרת ישראל נמסר: “משטרת ישראל פועלת על מנת לחקור ולהגיע לכל חשוד המבצע עבירת אלימות כנגד כל אדם בשל דעותיו השונות או העדפותיו המגדריות ועל מנת למנוע התנהגות זו בקרב סביבת החיים של האזרחים”. עוד ציינו במשטרה כי “כגוף אוכף חוק, משטרת ישראל פועלת להגן על חופש חירותו, דעותיו והעדפותיו האישיות של כל אדם באשר הוא ללא קשר לדת, גזע ומין, ולא תאפשר לאף גורם עבריין לפגוע בזכויות אלו ובאלו שדעותיהם והעדפותיהם שונות. כנגד החשודים אנו מתכוונים להמשיך לפעול למיצוי מלוא חומרת הדין”.

עוד בנושא:  מצע לדיון - הרשימה השווה מזמינה אתכן לגבש את מצע המפלגה

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן