fbpx

המשאית הישראלית בלב מצעד הגאווה בניו יורק

הקונסוליה הישראלית בניו יורק השתתפה במצעד הגאווה בעיר עם משאית שעוצבה סביב המצעד התל אביבי. "מדינת ישראל היא אחת מהמדינות היחידות שמשתתפות בצורה רשמית במצעד הגאווה הגדול והחשוב בעולם"
NYC_PRIDE20173
צילומים: אלקסי רוזנפלד

גם השנה צעדה הקונסוליה הישראלית בניו-יורק כקבוצה עצמאית במצעד הגאווה בעיר, שהתקיים ביום ראשון ה-25/06, בהשתתפות תושבי העיר ותיריים שהגיעו למצעד מרחבי ארצות הברית והעולם.

הפעם בחרו אנשי הקונסוליה למתג את המשאית הישראלית סביב מצעד הגאווה התל-אביבי במטרה להעביר מסר אחיד: בשנה הבאה צועדים בתל אביב! לעידוד תיירות גאים למצעד בתל אביב.

המשאית עצמה עוצבה כחוף ים – צבעי כחול, שמשיות צבעוניות, אביזרים ממותגים ומתנות אשר חולקו לקהל, והכל כחלק מקמפיין תיירותי שמטרתו לחשוף את מצעד הגאווה התל-אביבי.

DJ ARON הופיע על המשאית הרשמית של הקונסוליה, כאשר לצדו הוצב מסך וידיאו המשלב תמונות מתל-אביב וקורא לאנשים להגיע למצעד בשנה הבאה.

“מדינת ישראל היא אחת מהמדינות היחידות שמשתתפות בצורה רשמית במצעד הגאווה הגדול והחשוב בעולם”, אמר דני דיין, הקונסול הכללי בניו יורק, “המשלחת הישראלית שלנו בלטה מאוד, מאות משתתפים בחרו להצטרף ולחגוג אתנו גם אם אין להם קשר לישראל או ליהדות ומאוד שמחנו על כך”

עוד בנושא:  צועדות שנשאו דגל גאווה עם מגן דוד גורשו מהמצעד בשיקאגו

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן