fbpx

הזמר ג’ורג’ מייקל נפטר בגיל 53

הזמר והמלחין ג'ורג' מייקל נפטר הלילה בגיל 53. מנהליו הודיעו כי הוא "נפטר בשלווה בביתו"
George MIchael | Yves Lorson | CC BY 2.0
George MIchaelYves LorsonCC BY 2.0

הזמר ג’ורג’ מייקל, מאמני הפופ המצליחים בהיסטוריה, נפטר הלילה (א’) בגיל 53 כתוצאה מאי ספיקת לב. על פי דיווח של מנהליו האישיים, מייקל הלך לעולמו בשלווה בביתו.

“בצער רב אנו מאשרים כי בננו האהוב, אחינו וחברינו ג’ורג’, מת במהלך חג המולד”, הודיעו בני משפחתו וביקשו מהציבור לכבד את פרטיותם.

ג’ורג’ מייקל נולד ב- ‏25 ביוני 1963 בשם ג’ורג’יוס קירסוס, במזרח פינצ’לי שבצפון לונדון, אנגליה, לאב יווני-קפריסאי ולאם אנגליה.

במהלך הקריירה שלו זכה מייקל להצלחה בינלאומית, בתחילה כחבר בצמד Wham!‎ במהלך שנות ה-80 עם המוזיקאי אנדרו רידג’לי, ולאחר מכן כשפנה לקריירת סולו. אלבומו המצליח ביותר הוא “Faith” שיצא בשנת 1987 ונמכר ביותר מ-20 מיליון עותקים ברחבי העולם.

מייקל יצא מהארון כביסקסואל בשנות השמונים. בראיון שהעניק בשנת 1980 אמר מיקל: “נהגתי לשכב עם הרבה נשים בתקופת Wham! אבל אף פעם לא הרגשתי שזה יכול להתפתח למערכת יחסים משמעותית, כי ידעתי שמבחינה רגשית אני הומו. לא רציתי להתחייב להן אבל נמשכתי אליהן. ואז התחלתי להתבייש מכך שאולי אני מנצל אותן”.

בשנת 2009, מייקל אמר: “הדיכאון שלי בסוף תקופת Wham! היה, כי התחלתי להבין שאני הומו, לא ביסקסואל”.

רבים משיריו של מייקל קראו לחופש והבעה אישית. בשנת 1998, לאחר שנעצר בעוון “מעשה זימה” עם גבר בשירותים ציבוריים, הוציא את שירו “Outside”, בו התייחס למאיסתו באורח חיים מיני שגרתי וברצונו לקיים יחסי מין במרחב הציבורי.

עוד בנושא:  נערה בת 18 נורתה למוות בגליל על רקע נטייתה המינית

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן