fbpx

האתגר של זוג מעריצי דיסני – להתנשק על כל המתקנים בדיסניוורלד

לכבוד חודש הגאווה החליטו גרגורי וקרייג לשלב בחופשתם בדיסניוורלד גם אתגר קטן, ולהתנשק על כל מתקני הפארק | "מה מפיץ מסר של חיוביות ואהבה יותר מאשר לשתף נשיקה עם החבר הכי טוב שלי במקום שגורם לנו להיות הכי מאושרים?"
אתגרדיסני

גרגורי גייג’ הוא בלוגר וחובב דיסני מושבע. בבלוג שלו מתעסק גרגורי בעיקר בטיולים בפארקים השונים של וולט דיסני ברחבי העולם, ומעניק טיפים והמלצות לחובבי הז’אנר – ממתקנים חדשים שנפתחים ועד למרצ’נדייז ממכרים.

לאחר שהציע לבן זוגו קרייג נישואים מול הטירה המפורסמת של סינדרלה, החליט גרגורי לשלב פעם נוספת בין שתי אהבותיו הגדולות ביותר, קרייג ודיסני, ולצאת לאתגר במסגרתו השניים יעלו ויתנשקו על כל אחד מהמתקנים שנמצאים בדיסניוורלד.

השניים בחרו בפארק דיסני בפלורידה, המורכב מארבעה פארקי שעשועים – ממלכת הקסם, אפקוט, אולפני הוליווד וממלכת החיות, הכוללים יחד, על פי הספירה של גרגורי וקרייג, 49 מתקנים סך הכל.

האתגר יצא לדרך בשעה 7 בבוקר, וגרגורי וקרייג יצאו לדרך – במשך 24 שעות הם התרוצצו ברחבי הפארק, כשהם עולים על המתקנים ומתעדים את הנשיקות.

בסיום האתגר, כשחזרו לחדר המלון, גילו השניים שהם לא הצליחו לסיים את האתגר ולעלות על כל המתקנים. בני הזוג הצליחו לעלות ולהתנשק על כל המתקנים באפקוט, אולפני הוליווד וממלכת החיות, אבל לא השלימו את המתקנים בממלכת הקסמים.

“עם כל כך הרבה דברים נוראים שקורים היום ללהט”בים ברחבי העולם, היה לנו חשוב להפיץ מסר של אהבה, של חיוביות ושל קבלה”, אמר גרגורי, “ואיזו דרך טובה יותר לעשות את זה מאשר לשתף נשיקה עם החבר הכי טוב שלי במקום שגורם לנו להיות הכי מאושרים, ואיזה זמן טוב יותר לשתף את המסר הזה מאשר חודש הגאווה? אולי לא הצלחנו להשלים את האתגר ולעלות על כל המתקנים, אבל אני באמת גאה במה שעשינו”.

עוד בנושא:  נערה בת 18 נורתה למוות בגליל על רקע נטייתה המינית

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן