fbpx

האפיפיור כועס – המשטרה פשטה על אורגיית גברים שהתקיימה בדירה השייכת לותיקן

דיווחים על אורגית גברים שהתקיימה באחת מדירות הותיקן מכעיסים את האפיפיור, זאת לאחר שכבר נאלץ להתמודד עם שתי נזירות שפרשו מהשירות כדי להתחתן. דת ולהט"ב גרסת הותיקן
pope_surprise

זעם רב בסביבתו של האפיפיור לאחר שהמשטרה פשטה על אחת מדירות הותיקן וגילתה שם אורגיה של גברים.

על פי הדיווחים המתפרסמים היום בתקשורת האיטלקית, הפשיטה בוצעה לפני כחודש, בעקבות תלונות של שכנים על התנהגות מוזרה בדירה ועל אנשים רבים שמגיעים והולכים.

המשטרה שהגיעה למקום, פשטה על הדירה וגילתה שם מספר גברים המקיימים יחסי מין תחת סמים.

הדירה עליה פשטה המשטרה שייכת למזכירו של הקרדינל פרנצ’סקו קוקופאלמריו, המשמש כנשיא המועצה לטקסטים משפטיים ומוביל את הפרשנויות של חוקי הכנסייה, ואחד מיועציו הקרובים ביותר של האפיפיור פרנציסקוס בוותיקן.

עוזרו של הקרדינל המתגורר בדירה נעצר לחקירה. על פי פרסום באחד העיתונים הוא נשלח לטיפול גמילה מסמים במנזר באיטליה, מאחר וזו לא הפעם הראשונה בה נמצא שהוא משתמש בסמים.

זו לא הפעם הראשונה שהאפיפיור מוצא את עצמו מתמודד עם ההתנהגות המשוחררת והליברלית של הסובבים אותו.

באוקטובר שנה שעברה האפיפיור התעצב לשמוע ששתי נשים, ששירתו בעבר כנזירות, עזבו את הכנסייה על מנת להתחתן, לאחר אישור החוק לנישואים גאים באיטליה.

פדריקה בת 44, ואיזבל, בת 40, הכירו תוך כדי שירותן כמיסיונריות במערב אפריקה במשך שלוש שנים. אחרי שהתאהבו, נאלצו השתיים, שהיו שייכות למסדר הפרנציסקני, לסיים את תפקידן בכנסייה, מכיוון שהמסדר אליו היו שייכות דוגל בתפיסה כי הומוסקסואליות נובעת מ”בלבול”.

השתיים סיימו רשמית את הקשרים עם הותיקן ועם הכנסייה הקתולית כדי שיוכלו לוותר על נדריהן ולהינשא זה לזה. “יש מקרים רבים בהם כמרים או נזירות מסתירים את היחסים שלהם עם גברים או נשים”, סיפרו השתיים, “הרגשנו לבד,יוותר מזה, הרגשנו נטושות”.

עוד בנושא:  אז מה רואים ביום כיפור? המלצות צפייה לחגי תשפ"ד

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן