fbpx

גאס קנוורת’י וסמסונג מציגים את הודעות התמיכה המרגשות שקיבל הגולש: “האומץ שלך נתן לי אומץ לצאת מהארון”

חברת סמסונג מחבקת את הגולש ההומו בפרסומת שמציגה הודעות שקיבל במהלך השתתפותו באולימפיאדת חורף. "אנשים מסתכלים עליך ומבינים שהם יכולים לעשות הכל, ושאין שום דבר לא בסדר אצלם"
גאססמסונג

גולש הסקי האולימפי גאס קנוורת’י, שהשתתף באולימפיאדת החורף האחרונה בדרום קוריאה כשהוא נושא בגאווה את עובדת היותו ספורטאי הומו, ממשיך לעשות שירות מצוין לקהילה הגאה ולמצב את עצמו כאחד הלהט”בים המשפיעים של התקופה.

הפעם הוא עושה זאת בשיתוף עם חברת סמסונג, שבוחרת לחגוג את המיניות של קנוורת’י ולהציג אותה כלא פחות ממעוררת השראה.

הפרסומת החדשה של סמסונג, מציגה הודעות תמיכה שקיבל הגולש האולימפי בדרכו לאולימפיאדה. בין ההודעות מהאחיינים, המעריצים והחברים ישנן כמה הודעות מרגשות במיוחד, שהופכות את הפרסומת הזו לכל כך חשובה.

ההודעה הראשונה היא של בן זוגו של קנוורת’י, מאט וילקאס, ששולח לו הודעה מצולמת כשהוא שוכב במיטה הזוגית שלהם, “אני כל כך גאה בך”, אומר וילקאס לגאס אחרי שהוא מראה לו שהוא שומר על הצד של המיטה שלו ריק, “אני כל כך מאושר בשבילך. כי אני יודע כמה קשה אתה עובד כדי להגיע לכאן. אתה אהוב על כל כך הרבה אנשים, גאס”.

הודעה נוספת היא של חבר ילדות, שמזכיר לגאס את המשמעות הגדולה של מה שהוא עושה. “כשאנחנו גילינו שאנחנו הומואים הרגשנו שזה פגם. היום אנשים מסתכלים עליך ומבינים שהם יכולים לעשות הכל ולהיות הומואים, ואין שום דבר לא בסדר אצלם”.

הודעה נוספת היא של מעריץ שלא מכיר את גאס באופן אישי, שמספר לגאס כי בזכותו הוא אזר את האומץ לצאת מהארון. “האומץ שהיה לך לעשות את מה שעשית בצורה כל כך פומבית, נתן לי את האומץ לצאת מהארון. וזו ההחלטה הכי טובה שעשיתי בחיי”.

במשך שנים רבות חששו ספורטאים לצאת מהארון, בעיקר בגלל המצ’ואיזם וההומפוביה הרווחים בענפי ספורט רבים, אך גם בגלל החשש שיציאה מהארון תפגע באפשרויות שלהם לחסויות, אשר מסייעות לכסות את העלויות המטורפות של השתתפות בתחרויות, במיוחד עבור אתלטים ברמה האולימפית. קמפיינים פרסומיים כאלה, שבהם המיניות של קנוורת’י לא רק מאומצת אלא נחגגת, היא הוכחה לכך שהמצב משתנה.

עוד בנושא:  "החתונה הזו היא גם התרסה וגם גאווה"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן