fbpx

גאווה על המדף – המוצרים שעברו מהפך לקראת הגאווה

בכל שנה מצטרפות עוד ועוד חברות לחגיגות הגאווה ומציעות שדרוג גאה למוצרים שלהם כדרך להבעת תמיכה בקהילה | השנה קיבלנו אלכוג'ל גאה, עץ ריח להט"בי וסוכריות שדווקא החליטו לוותר על הצבעים
ניסאןגאווה

חודש הגאווה מביא איתו פרץ יצירתי במיוחד של חברות ומותגים שמבקשים לפנות לקהילה הגאה ולהביע את תמיכתן בה. חלק עושות זאת על ידי פרסומות גאות, וחלק משקיעות יותר ומעניקות למוצר שלה טוויסט גאה שמעלה בנו חיוך.

על גאווה והגיינה

מצעד גאווה, ים ואפטרים לא בדיוק מתכתבים עם הגיינה. מזל שחברת ד”ר פישר השיקה מהדורה מיוחדת של אלכו-ג’ל בבקבוק אישי ובעיצוב דגל הגאווה. הבקבוק ניתן למילוי חוזר ומגיע עם מתלה סיליקון קל ונוח לתלייה על תיק, עגלה, חגורה או בכל מקום אחר, לשימוש נוח מחוץ לבית.

בקבוקי האלכו-ג’ל האישיים מהווים פתרון קל, יעיל ונוח ללא צורך במים וסבון, להפחתת הסיכון להידבקות במחלות ולסיוע בשמירה על הבריאות בבית ומחוצה לו. הם מותאמים לעור רגיש, מכיל פרו- ויטמין B5, אלוורה, וקמומילה לשמירה על לחות העור, מתייבשים במהירות ומותירים תחושה נעימה ורעננה בכפות הידיים

מחיר מומלץ לצרכן:  19.90 ₪. ניתן להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק.

צילום: יעל האן

זהירות ויאז’ה לפניך

לקראת חודש הגאווה, ניסאן ישראל וארגון איגי יצאו בשיתוף פעולה, במסגרתו הושקו אקססוריז ייחודים ומעוצבים לרכב המשלבים את הסלנג של הקהילה הלהטבית בישראל. האקססוריז נמכרים בחנות המקוונת המיוחדת שהקימה ניסאן ישראל עבור הפרויקט ובדוכן ייחודי במסגרת אירועי מצעד הגאווה. כל ההכנסות יועברו כתרומה לפעילות הארגון.

הקולקציה שעוצבה בצבעי הגאווה משלבת מגוון אקססוריז לרכב ביניהם: שלטים, עצי ריח, דגלים, סטיקרים ועוד, שעלותם נעה בין 10 ל-50 ש”ח.

מפרגנים לנו את הקשת

בהפוך על הפוך על הפוך, סקיטלס מרימים למצעד הגאווה ומוציאים מהדורה מיוחדת של סוכריות בלי צבעים לכבוד שבוע הגאווה – תחת הכותרת: ככה זה נראה שסקיטלס נותנים את כל הצבעוניות שלהם לקהילה הגאה…והם תורמים חלק מההכנסות לאיגי מהדורה הזו.

במסגרת הקמפיין, שליווה את אירועי הגאווה בלונדון 2016, מוותרת סקיטלס על הקשת כדי לא לגנוב למצעד את תשומת הלב.

המהדורה המוגבלת של הסוכריות חסרות הצבע ימכרו ב”סופר יודה”, שנבחר להיות שותף תל אביבי קהילתי ליוזמה המתוקה, כאשר 10% מהכנסותיה יועברו לארגון הנוער הגאה.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן