fbpx

גאווה היא כמו עוגה – חגיגית וצבעונית מבחוץ וחזקה ועוצמתית מבפנים

INSIDE אאוט - הצלם דביר גיחז ומעצבת העוגות אורי שניידר הכינו עוגות בהשראת דמויות להט"ביות ויצרו אלבום גאווה מתוק, מפתיע ומעורר תאבון, שמזכיר לנו שלשפוט על פי חיצוניות וסטיגמות זה ביג נו נו
סוזי1
צילומים: דביר גיחז

הרבה יסכימו אם נאמר שמצעד הגאווה מרגיש לפעמים כמו עוד יום העצמאות. התחושה החגיגית, ההכנות, המסיבות, הטקסיות, תחושת הביחד ומעל הכל – ציון המטרה המשותפת שפעלנו לטובתה וניצחנו.

אלמנט דומה נוסף הוא הביטוי החיצוני לאותה תחושת גאווה. ביום העצמאות היא מתבטאת באאוטפיטים כחול-לבן שכולם מכינים מראש לרגל היום ובדגלים שתולים במרפסות. בשבוע הגאווה צבעי הדגל מגיעים גם הם לבגדים, אבל לא רק. גם לאיפור, לשיער ולמגוון תלבושות. ובואו לא נשכח – שישה צבעים נותנים הרבה יותר מרחב פעולה מאשר שניים, מה שהופך את החגיגה להרבה יותר צבעונית, אקסטרווגנטית ופוטוגנית.

מרוב שההשקעה בחיצוניות מסבה כל כך הרבה עונג, יוצא לנו לשכוח את הבפנים. רצינו להזכיר שגאווה היא קודם כל תחושה פנימית חזקה ועוצמתית, שמתקיימת גם כשהחיצוניות לא יכולה עדיין לשדר אותה. רצינו גם להזכיר שחיצוניות לא תמיד מלמדת על הפנימיות, ושלשפוט על פי חיצוניות וסטיגמות זה ביג נו נו.

האהבה המשותפת שלנו לעולם האפייה הובילה אותנו ליצור את הפרוייקט הזה, ולהראות לכם שלכל עוגה יש ציפוי טעים וקישוטים, אבל בסוף כולן נחתכות ותוכן מתגלה ונחשף. בחרנו ליצור ארבע עוגות בהשראת ארבע דמויות להט”ביות מעניינות, שכל אחת מהן מביאה גוון אחר. העוגות צולמו בשלמותן וגם לאחר החיתוך, ואנחנו סקרנים לדעת באיזה מצב אתם מעדיפים אותן.

סוזי חוגגת – סוזי בום

האינסטגרם של סוזי בום הוא מסיבה אחת צבעונית, שמחה וגדולה. סוזי היא מפעילה מבוקשת בתחום מסיבות הרווקות, ולכן הרגיש לנו שהעוגה שלה צריכה להיות בקונספט חגיגה. ומה מגישים בחגיגת יומולדת אם לא עוגת גן, מרובעת ונמוכה בתבנית קרטון, בציפוי שוקולד וסוכריות? כל ילד יקבל פרוסה של סוזי על מפית נייר ויאכל אותה עד שיתלכלך בשוקולד.

Love is love – הראל סקעת ועידן רול

הראל ועידן מקיימים זוגיות יפה מתחת לרדאר כבר זמן רב. גם את תהליך הבאתו לעולם של ילדם המשותף בהליך פונדקאות הם שמרו בסוד הרחק מעיני התקשורת, וחשפו אותו בבת אחת וללא התראה מוקדמת באותה תמונה שובת לב שכולנו זוכרים, בה הם לבושים כדינוזאורים ומחזיקים את בנם. שניהם מתחזקים קריירות ייצוגיות ולכל אחד העולם שלו. לאחר חיתוך העוגה הזו תראו שגם מתחת לפני השטח הרגועים יחסית, יש המון המון עשייה, תשוקה וגאווה.

עוד בנושא:  ארגוני הסברה קוראים ללהט"ב אמריקאים לגנות את התקפת חמאס נגד ישראל

עוגת שוקולד מטמטמת – בת חן סבג

כשחשבנו על בת חן, חשבנו על עוגה שצריכה להיות מאוד פשוטה ונקייה, בלי יותר מידי קישוטים או צבעים. ועדיין – שהתוצאה הסופית תצא קלאסית ועדינה. בדיוק כמו בת חן, שלעיתים רחוקות מתאפרת בצורה מודגשת ו”זורקת על עצמה משהו”, ועדיין תמיד נראית בטוב טעם, כמו שפעם היו אומרים. העוגה בטעם דומיננטי חזק – מוס קפה ואספרסו, אבל את זה יודע רק מי שטועם אותה. מי שמסתכל מבחוץ ולא מבחין בדקויות עלול לטעות ולחשוב שזו עוגת שוקולד.

עופרה עלתה? – עופר ניסים

עופר הוא ללא ספק קינוח הראווה השוקולדי שכולם מחכים לו בסיום הארוחה. בצילום הפרוייקט, בראוניז השוקולד המצופה הזה הייתה העוגה שהכי חיכינו לצלם, לפרוס ולאכול. העוגה בעלת מראה דרמטי ומושקע וכשחותכים אותה – פה לא תופתעו. יש מסיבה.


על הפרויקט המתוק אחראים אורי שניידר, מעצבת מסחרית, מעצבת עוגות ואמנית ציור בשוקולד ודביר גיחז, צלם פורטרטים והופעות, חובב מושבע וגאה של אפייה ומתוקים (למרות שלא רואים עליו),  צועד שנה תשיעית.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן