fbpx

בחירות לנשיאות – הגברים ההטב”קים מעדיפים את הילרי

הלהטב"ים נוהרים בכמויות אל הקלפי - סקר שנערך בקרב גברים גאים בארה"ב בחן מי המועמד המועדף על גברי הקהילה, האם הם מאמינים להצהרות התמיכה של המועמדים בקהילה וכיצד השפיע הטבח באורלנדו על אופי הצבעתם
scruff4

בימים האחרונים קיימה אפליקציית ההיכרויות SCRUFF סקר בקרב משתמשיה בנוגע לבחירות לנשיאות ארצות הברית.

ההיענות להשתתפות בסקר הייתה מדהימה – קרוב ל-13,000 משתמשים ענו על הסקר שנשלח אליהם,  12,175 מתוכם מוגדרים כבוחרים פוטנציאלים – כאלה שככל הנראה יממשו את זכות ההצבעה שלהם.

והתוצאות? מדהימות לא פחות.

מהסקר עולה כי הילרי קלינטון היא ללא ספק המועמדת המועדפת על גברים הומואים, טרנסים, ביסקסואלים וקווירים בארה”ב – מתוך כלל המשיבים, 79% בחרו בהילרי קלינטון לנשיאה הבאה, 11% בחרו בדונלד טראמפ ו-4% השיבו כי עדיין לא החליטו. אחוזי תמיכה מינוריים ניתנו למועמדים עצמאיים.

scruff1

הסקר בחן גם את תוצאות המאמץ של טראמפ להתחבב על הקהילה הגאה בפעולות כמו הזמנתו של פיטר תיאל, אחד המשקיעים בחברת paypal והומו מוצהר, להיות הנואם הגאה הראשון בועידה הרפובליקנית, או הנפת דגל הגאווה באחת מעצרות הבחירות הרבות בהן ביקר.

תוצאות הסקר מראות כי לפעולות אלו היתה השפעה מעטה על בחירתם של הגברים הגאים, עם 76% שענו כי הם אינם מאמינים שטראמפ תומך בזכויות להט”ב, לעומת 79% המאמינים למחוייבותה של קלינטון לקהילה.

scruff3

נתון נוסף שבדק הסקר הוא ההתייחסות לפיקוח על נשיאת נשק בארה”ב, נושא רלוונטי מאד לקהילה הגאה בארה”ב לאחר הטבח במועדון ה-pulse.

53% מהמשיבים ענו כי הם תומכים בזכות לשאת נשק. יחד עם זאת, לשאלה האם יצביעו למועמד מסוים בעקבות הטבח במועדון הPulse, ענו 52% כי עמדתם לא השתנתה, ואילו 41% ענו כי בעקבות הטבח נטו לתמוך במועמדים התומכים בפיקוח על נשק.

scruff2

עורכי הסקר מצהירים כי הסקר שלהם משקף את הדעה הרווחת בקרב הקהילה הגאה בארה”ב. לטענה כי הסקר אינו כולל נשים לט”ביות מגיבים עורכי הסקר כי למרות שהסקר נערך בקרב גברים בלבד, סקרי עבר מוכיחים כי השתייכות לקהילה הגאה הוא נתון דמוגרפי צםוי יותר מאשר גיל, מוצא, אזור מגורים או אפילו רמת השכלה.

לתוצאות הסקר המלא


 

עוד בנושא:  ארגוני הסברה קוראים ללהט"ב אמריקאים לגנות את התקפת חמאס נגד ישראל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן